Arla Foods wil online retail uitbreiden
De Europese zuivelcoöperatie Arla Foods gaat de online aanwezigheid van haar eigen producten vergroten. Sinds de coronapandemie is het aantal online boodschappen toegenomen.
Sinds het begin van de coronapandemie zijn de online detailhandelsverkopen fors gestegen, legt Arla uit in een persbericht. 'Deze kanalen zijn populairder geworden', zegt Peter Giortz Carlsen van Arla. Het bedrijf gaat ervan uit dat online boodschappen doen zal leiden tot veranderingen in consumentengedrag op de langere termijn.
De nieuwe e-commercestrategie van de zuivelfabriek is bedoeld om de online beschikbaarheid en zichtbaarheid voor retailklanten te vergroten. Arla streeft naar 10 procent van de totale detailhandel in Europa via online detailhandel. In Engeland overtreft Arla dit cijfer al met 17 procent van de totale detailhandelsverkopen. De omzet in de belangrijkste markten Denemarken, Zweden en Nederland bedraagt ??ongeveer 5 à 7 procent.
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Case IH PUMA 165MC
2019, P.O.A.
-

Iseki SXG15H
2009, P.O.A.
-

Lemken Karat 10-300 cultivator (ZAN) #75861
Gebruikt, € 14.959
-

JOHN DEERE X127 ZITMAAIER (HAE) #692668
Gebruikt, € 3.950
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
-
Zaterdag14° / 5°10 %
-
Zondag13° / 9°10 %
-
Maandag12° / 7°20 %














