Koppert+start+hommelcampagne
© Koppert

Koppert start hommelcampagne

'Niet zomaar een doos met hommels, maar optimale kwaliteit en maximale zekerheid.' Dat is de boodschap van de campagne ‘Dit is geen hommel. Dit is Natupol’ die Koppert Biological Systems volgende week begint.
Toenemende behoefte


Wereldwijd vertrouwen professionele telers op natuurlijke bestuiving om hun teelt veilig te stellen. Koppert levert al 25 jaar hommels voor de bedekte teelt en de laatste jaren ook steeds vaker aan fruit- en zaadtelers.

Productmanager bestuiving, Remco Huvermann van Koppert Biological Systems, ziet onder telers toenemende behoefte zich te onderscheiden op gebied van een duurzame, betrouwbare productie en kwaliteit. 'Wij ondersteunen telers bij het halen van deze doelstellingen en het vertellen van hun verhaal door inzichtelijk te maken hoe onze producten daaraan kunnen bijdragen.'

Dat geldt volgens Huvermann ook voor Natupol: 'Het gaat niet gewoon om een doos met hommels voor een bepaalde prijs, maar juist om de waarde en kwaliteit die dit product toevoegt voor de klant. Je koopt een stuk zekerheid.'

Campagne

De campagne start in de Benelux en Zuid-Europa en wordt later dit jaar verder uitgerold in de rest van Europa, Noord-Afrika en het Midden-Oosten.

Op de nieuwe website legt Koppert uit wat de campagne precies inhoudt.

Bekijk meer over:

Weer

  • Maandag
    4° / -3°
    30 %
  • Dinsdag
    9° / 6°
    20 %
  • Woensdag
    6° / 4°
    10 %
Meer weer