Koppert start hommelcampagne
'Niet zomaar een doos met hommels, maar optimale kwaliteit en maximale zekerheid.' Dat is de boodschap van de campagne ‘Dit is geen hommel. Dit is Natupol’ die Koppert Biological Systems volgende week begint.
Toenemende behoefte

Wereldwijd vertrouwen professionele telers op natuurlijke bestuiving om hun teelt veilig te stellen. Koppert levert al 25 jaar hommels voor de bedekte teelt en de laatste jaren ook steeds vaker aan fruit- en zaadtelers.
Productmanager bestuiving, Remco Huvermann van Koppert Biological Systems, ziet onder telers toenemende behoefte zich te onderscheiden op gebied van een duurzame, betrouwbare productie en kwaliteit. 'Wij ondersteunen telers bij het halen van deze doelstellingen en het vertellen van hun verhaal door inzichtelijk te maken hoe onze producten daaraan kunnen bijdragen.'
Dat geldt volgens Huvermann ook voor Natupol: 'Het gaat niet gewoon om een doos met hommels voor een bepaalde prijs, maar juist om de waarde en kwaliteit die dit product toevoegt voor de klant. Je koopt een stuk zekerheid.'
Campagne
De campagne start in de Benelux en Zuid-Europa en wordt later dit jaar verder uitgerold in de rest van Europa, Noord-Afrika en het Midden-Oosten.
Op de nieuwe website legt Koppert uit wat de campagne precies inhoudt.
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
International 1486
Gebruikt, P.O.A.
-
Case IH PUMA 160 CVX
2014, P.O.A.
-
Kuhn GF 10803
Gebruikt, P.O.A.
-
SOLIS SOLIS 26
2022, € 8.500
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Dinsdag17° / 11°40 %
-
Woensdag21° / 8°10 %
-
Donderdag27° / 11°10 %