RFC stroomlijnt verkooporganisatie

Royal FrieslandCampina (RFC) voegt haar 6 verkoopafdelingen samen. De eerste stap wordt 1 maart gezet met bundeling van alle kaas- en botermerken: Milner, Frico, Slankie, Monchou en Botergoud.

Door de verkoopafdelingen samen te voegen stroomlijnt FrieslandCampina haar dienstverlening aan supermarkten. Na de kaas- en botermerken gaat het merkenpakket van de Benelux-organisatie en Dagvers per 1 mei 2012 samen.

Het gaat daarbij om de verkoopactiviteiten van onder meer Campina, Campina Boerenland, Friesche Vlag Koffieverrijkers, Chocomel, Fristi, Mona, Optimel, Vifit, Appelsientje, CoolBest en DubbelFrisss.

Individuele aandacht

Jacco Potkamp, Sales Director FrieslandCampina Branded Retail NL: 'De nieuwe aanpak stelt ons in staat de klant meer individuele aandacht te geven en diepgaande kennis op te bouwen van zijn supermarkt.'

Uiterlijk 1 januari 2013 is de integratie tot één verkooporganisatie afgerond, stelt RFC.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Vrijdag
    12° / 4°
    30 %
  • Zaterdag
    17° / 7°
    70 %
  • Zondag
    18° / 11°
    50 %
Meer weer