RFC stroomlijnt verkooporganisatie
Royal FrieslandCampina (RFC) voegt haar 6 verkoopafdelingen samen. De eerste stap wordt 1 maart gezet met bundeling van alle kaas- en botermerken: Milner, Frico, Slankie, Monchou en Botergoud.
Door de verkoopafdelingen samen te voegen stroomlijnt FrieslandCampina haar dienstverlening aan supermarkten. Na de kaas- en botermerken gaat het merkenpakket van de Benelux-organisatie en Dagvers per 1 mei 2012 samen.
Het gaat daarbij om de verkoopactiviteiten van onder meer Campina, Campina Boerenland, Friesche Vlag Koffieverrijkers, Chocomel, Fristi, Mona, Optimel, Vifit, Appelsientje, CoolBest en DubbelFrisss.
Individuele aandacht
Jacco Potkamp, Sales Director FrieslandCampina Branded Retail NL: 'De nieuwe aanpak stelt ons in staat de klant meer individuele aandacht te geven en diepgaande kennis op te bouwen van zijn supermarkt.'
Uiterlijk 1 januari 2013 is de integratie tot één verkooporganisatie afgerond, stelt RFC.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Fendt 308LS Econ
1995, P.O.A.
-
Lemken Ploeg Juwel 8 (MM) #29138
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker Z545R (LH) #692979
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker Z320R (WD) #335587
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Zaterdag22° / 5°0 %
-
Zondag23° / 7°0 %
-
Maandag23° / 8°0 %