Personeelswerving Flora Holland succesvol
Na een wervingscampagne voor logistiek personeel hebben ruim duizend mensen interesse getoond voor een functie bij Royal FloraHolland.
Voor de werving is vooral gebruikgemaakt van sociale media, zoals Instagram, Facebook en Snapchat. Doel van de campagne is naast het binnenhalen van nieuwe medewerkers ook het beter zichtbaar maken van FloraHolland als werkgever.
Inmiddels zijn volgens FloraHolland zestig nieuwe logistiek medewerkers in juni in dienst getreden. De afzetorganisatie noemt dat een mooie opsteker, maar constateert ook dat de krapte op de arbeidsmarkt onverminderd groot blijft. Er is veel concurrentie en daardoor zijn er nog steeds personeelstekorten op de werkvloer, meldt FloraHolland. Dat geeft druk op de logistieke prestaties en de klanttevredenheid.
Voordelen van vroege ochtendbaan
De slogan van de campagne is 'Bloei op met de leukste ochtendbaan van Nederland'. Hiermee wil FloraHolland de voordelen van een vroege ochtendbaan laten zien. De werving is gericht op de regio's Aalsmeer, Rijnsburg en Naaldwijk. In de campagne staan de eigen medewerkers van de veiling centraal. Die laten zien hoe fijn het werken is tussen de geurige en kleurige bloemen en planten.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Iseki SXG15H
2009, P.O.A.
-
Dennis - Premier Petrol kooimaaier
Gebruikt, € 3.600
-
Krone KW 6.40/6
Gebruikt, € 2.500
-
GRS Pelikaanbak 200 euro aansluiting
Gebruikt, € 1.750
Vacatures
Redacteur
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Medewerker Akkerbouw & NPEC
Wageningen University & Research - Wageningen
Leidinggevende Agroteam
Royal HZPC Group B.V. - Mitselwier
Specialist gewasverzorging
Syngenta Seeds - Zeewolde
Medewerker Mechanisatie
Syngenta Seeds - Zeewolde
Weer
-
Zaterdag17° / 5°70 %
-
Zondag18° / 11°50 %
-
Maandag17° / 7°20 %