Eenzaamheid centraal in nieuwe bloemencampagne
Bloemenbureau Holland zet de komende tijd in de campagne 'We hebben meer bloemen nodig' het thema eenzaamheid centraal. Volgens het marketingbureau laat dit onderwerp zien dat bloemen sociale binders zijn en daarmee een positieve bijdrage leveren aan het tegengaan van eenzaamheid.

De nieuwe snijbloemencampagne start dit najaar op verzoek van de sector en zal drie weken draaien in Duitsland en Nederland.
In een persbericht stelt Bloemenbureau Holland dat eenzaamheid geen nieuw fenomeen is. Maar wel dat door de coronacrisis meer mensen dan ooit eenzaamheid ervaren. En dat geldt niet alleen voor ouderen. De marketeers die werken in opdracht van de sierteeltsector leggen er in de campagne de nadruk op dat bloemen de connectie tussen mensen versterken.
De campagne met nieuw promotiemateriaal en nieuwe beelden maakt gebruik van verschillende kanalen. Via Mooiwatbloemendoen.nl, YouTube, sociale media en de inzet van influencers worden consumenten bereikt.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Walker MT25I-32
2018, P.O.A.
-
Stiga PARK 300
Nieuw, P.O.A.
-
John Deere Tractor, compact 4052M (HA) #27651
Gebruikt, € 33.695
-
Niemeyer Twin745VS dubbele hark
2005, P.O.A.
Vacatures
Dierinhoudelijk Expert Beter Leven keurmerk
De Dierenbescherming - Den Haag
Agrarisch Financieel Bedrijfseconomisch Specialisten
Wageningen University & Research - Wageningen
Projectleider
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Adviseur duurzaamheidsstrategie landbouw
Schuttelaar & Partners - Wageningen
Aardappel selecteur provincie Groningen
Abiant - NL
Weer
-
Zaterdag30° / 16°0 %
-
Zondag30° / 16°0 %
-
Maandag29° / 15°5 %