Bloemenbureau+Holland+breidt+campagnes+uit
Nieuws
© Twan Wiermans

Bloemenbureau Holland breidt campagnes uit

Bloemenbureau Holland start in oktober een pilot voor een geheel nieuwe campagne voor snijbloemen. Dat maakte de organisatie bekend in de digitale jaarpresentatie op 22 juni. Voor 2022 blijft de campagnekalender min of meer hetzelfde.

De pilot is een test en zal afhankelijk van het beschikbare budget en de resultaten de komende jaren op de agenda blijven.

Volgend jaar komen de bekende campagnes zoals de Plant Design, Bedankt Plant en Van Grauw naar Groen weer voorbij. Samen met de VLAM in Vlaanderen en de BdB in Duitsland heeft Bloemenbureau Holland een aanvraag gedaan voor een EU-subsidie. 'Hiermee beogen we onze campagne 'Van Grauw naar Groen' ook in het buitenland groot onder de aandacht van de consument te brengen', meldt Dennis van der Lubbe, directeur van Bloemenbureau Holland.


De communicatiekalender voor snijbloemen is voor een groot deel identiek aan dit jaar. Ook de seizoencampagnes en de Trend Collectie krijgen een vervolg.

'Naast herhaling van een aantal vertrouwde en succesvolle campagnes, verwachten we dat we in 2023 zowel voor snijbloemen als voor kamerplanten met een geheel nieuwe campagne gaan komen', vertelt van der Lubbe.


Shopper activaties

De afgelopen jaren steeg het aantal samenwerkingen met kwekers en handels voor shopper activaties. In 2021 verwacht Bloemenbureau Holland twintig shopper activaties in meerdere landen te realiseren.

Weer

  • Woensdag
    19° / 15°
    60 %
  • Donderdag
    13° / 10°
    50 %
  • Vrijdag
    10° / 7°
    50 %
Meer weer