FloraHolland stroomlijnt reclamatieproces op exportlocaties
Bloemenveiling Royal FloraHolland gaat het reclamatieproces op de drie exportlocaties gelijktrekken. Het concern wil zo het reclameren voor de klanten vereenvoudigen.

FloraHolland heeft in Naaldwijk een test afgerond met het melden van klachten via WhatsApp. Volgens de veiling is de proef onder een select aantal kopers goed verlopen en wordt deze over de drie locaties uitgerold, beginnende in Naaldwijk waarna Rijnsburg en Aalsmeer volgen.
In Aalsmeer vraagt FloraHolland klanten bij een reclamatie naar de afdeling productreclamatie te komen. In Naaldwijk en Rijnsburg rijden medewerkers van deze afdeling naar de klant toe, tot twee uur na het einde van de distributie. Dit laatste gaat de veiling ook introduceren in Aalsmeer. Vanaf begin maart heeft de reclamatieafdeling van FloraHolland een vast telefoonnummer gekregen, waardoor kopers volgens de veiling sneller te woord worden gestaan.
Onjuiste productinformatie is al decennialang een probleem bij de aanvoer van bloemen en planten op de veiling. Het ondermijnt onder andere de digitaliseringsplannen van de bloemenveiling. 'Om inzicht te krijgen in de betrouwbaarheid van de aangeleverde productinformatie, is het melden van reclamaties essentieel', stelt een woordvoerder van het concern.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
T6.180 DC StageV
Gebruikt, € 144.900
-
JOHN DEERE X350R ZITMAAIER (WIJ) #692550
Gebruikt, € 6.966
-
John Deere 6155R (DAA) #697375
Gebruikt, P.O.A.
-
Gianni Ferrari Turbo 4 Fifty
2017, P.O.A.
Vacatures
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
"Wij zoeken jou, natuurlijk!" Een gedreven veldmedewerker met oog voor gezonde landbouw.
Coöperatie Natuurrijk Limburg - Roermond
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Weer
-
Zaterdag20° / 13°90 %
-
Zondag22° / 13°20 %
-
Maandag21° / 15°20 %