LTO stapt naar reclamecodecommissie
Nadat de campagne voor de Kortste Weg bij LTO Noord Zuid-Holland in het verkeerde keelgat schoot, heeft het provinciaal bestuur deze week stappen ondernomen.

LTO Noord laat bij Reclame Code Commissie toetsen of de campagne in strijd is met de regels, vertelt Jan Varekamp, themahouder pr en imago van LTO Zuid-Holland. Daarnaast wil de bestuurder contact met de provincie, die de campagne financiert.
De organisatie noemt de reclameteksten nodeloos polariserend en verwijst naar de slogan 'Nu geen dode weidevogel bij elke kaas. 'Biologische en gangbare landbouw worden tegen elkaar opgezet, terwijl het project alleen bedoeld is om lokale afzet te stimuleren, stelt Varekamp.
Milieufederatie Zuid-Holland bedacht de campagne.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners


Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere Tractor 7260R (WD) #58387
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6120M (MG) #692292
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6R 155 (EL) #27195
Gebruikt, P.O.A.
-
Valtra T234A
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Maandag22° / 7°5 %
-
Dinsdag22° / 9°5 %
-
Woensdag18° / 10°10 %