LTO stapt naar reclamecodecommissie
			Nadat de campagne voor de Kortste Weg bij LTO Noord Zuid-Holland in het verkeerde keelgat schoot, heeft het provinciaal bestuur deze week stappen ondernomen. 
		
 
		LTO Noord laat bij Reclame Code Commissie toetsen of de campagne in strijd is met de regels, vertelt Jan Varekamp, themahouder pr en imago van LTO Zuid-Holland. Daarnaast wil de bestuurder contact met de provincie, die de campagne financiert.
De organisatie noemt de reclameteksten nodeloos polariserend en verwijst naar de slogan 'Nu geen dode weidevogel bij elke kaas. 'Biologische en gangbare landbouw worden tegen elkaar opgezet, terwijl het project alleen bedoeld is om lokale afzet te stimuleren, stelt Varekamp.
Milieufederatie Zuid-Holland bedacht de campagne.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
		 
			
		
		
		Meer marktprijzen
    
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
 
					 
					Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
- 
					 Valtra T214 activeGebruikt, P.O.A. 
- 
					 JOHN DEERE X940 COMPACTTREKKER (SOM) #31419Gebruikt, € 17.941 
- 
					 Kuhn FC313-F frontmaaierGebruikt, P.O.A. 
- 
					 KUHN GF 13002 SCHUDDERGebruikt, P.O.A. 
Vacatures
- Beleidsmedewerker Boomkwekerij- Royal Anthos - Hillegom
- Teamleider teelt- IBN - Schaijk
- Technisch Specialist- Pater Bloembollen - Spierdijk
- Internationaal Accountmanager- Schaap Holland BV - Biddinghuizen
- Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw- Nieuwe Oogst - NL
Weer
- 
	Zaterdag15° / 10°80 %
- 
	Zondag13° / 9°60 %
- 
	Maandag13° / 7°40 %










 
								 
								 
								 
								 
								



 
					 
					


