Webinar promotie versproducten: 'De consumptietaart moet groter'
'De Nederlandse consument eet nog altijd te weinig groente en fruit. Hier valt nog een wereld te winnen. De 'consumptietaart' van groenten en fruit moet groter worden. Dat is goed voor de consument zelf en ook teler en retailer profiteren daarvan', stelt ketenmanager Nico van Vliet van Bayer Crop Science tijdens het webinar Zo promoot u uw eigen versproducten.
Nieuwe Oogst organiseerde op maandag 21 maart in samenwerking met Bayer een webinar over hoe agrarisch ondernemers zelf hun producten onder de aandacht kunnen brengen bij de consument. En hoe dit in de keten wordt opgepakt.
Hoofdredacteur Esther de Snoo van Nieuwe Oogst bespreekt het hoofdthema met voorzitter Adri Bom-Lemstra van Glastuinbouw Nederland, directeur Laurens Sloot van EFMI Business School en ketenmanager Nico van Vliet van Bayer Vegetable Seeds.
Heeft u het webinar gemist of wilt u het nog een keer terugkijken? Geen probleem, hier kan dat.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Lemken Juwel 8 4i ploeg (ZAN) #517314
Gebruikt, P.O.A.
-
JOHN DEERE X590 ZITMAAIER (HIL) #692209
Gebruikt, € 10.694
-
JOHN DEERE X127 ZITMAAIER (BRU) #692290
Gebruikt, € 3.950
-
Pottinger Servo 45 M plus 5 (BIE) #48334
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Vertegenwoordiger M/V
KI Kampen - Dalfsen, Nederland
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
Weer
-
Dinsdag26° / 11°20 %
-
Woensdag25° / 14°5 %
-
Donderdag23° / 14°75 %