Webinar promotie versproducten: 'De consumptietaart moet groter'
'De Nederlandse consument eet nog altijd te weinig groente en fruit. Hier valt nog een wereld te winnen. De 'consumptietaart' van groenten en fruit moet groter worden. Dat is goed voor de consument zelf en ook teler en retailer profiteren daarvan', stelt ketenmanager Nico van Vliet van Bayer Crop Science tijdens het webinar Zo promoot u uw eigen versproducten.
Nieuwe Oogst organiseerde op maandag 21 maart in samenwerking met Bayer een webinar over hoe agrarisch ondernemers zelf hun producten onder de aandacht kunnen brengen bij de consument. En hoe dit in de keten wordt opgepakt.
Hoofdredacteur Esther de Snoo van Nieuwe Oogst bespreekt het hoofdthema met voorzitter Adri Bom-Lemstra van Glastuinbouw Nederland, directeur Laurens Sloot van EFMI Business School en ketenmanager Nico van Vliet van Bayer Vegetable Seeds.
Heeft u het webinar gemist of wilt u het nog een keer terugkijken? Geen probleem, hier kan dat.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
JOHN DEERE X107 ZITMAAIER (STE) #49806
Gebruikt, € 3.289
-
John Deere 6125R Premium trekker (MAA) #63066
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere 2030
Gebruikt, P.O.A.
-
Alltrec 4810T (HIL) #21051
Gebruikt, € 45.000
Vacatures
Medewerker Akkerbouw
Landbouwbedrijf Oosthof - Rilland
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Gezocht: enthousiaste expert in landbouw en verkeer voor het schrijven van nieuwe examenvragen
CBR - NL
Docent Mobiele werktuigen (0,8 - 1,0 fte)
Firda - Heerenveen
Docent – adviseur bodemgebruik/voederteelt
HAS green academy - 's-Hertogenbosch
Weer
-
Vrijdag26° / 13°5 %
-
Zaterdag26° / 15°95 %
-
Zondag18° / 15°40 %