Webinar promotie versproducten: 'De consumptietaart moet groter'

'De Nederlandse consument eet nog altijd te weinig groente en fruit. Hier valt nog een wereld te winnen. De 'consumptietaart' van groenten en fruit moet groter worden. Dat is goed voor de consument zelf en ook teler en retailer profiteren daarvan', stelt ketenmanager Nico van Vliet van Bayer Crop Science tijdens het webinar Zo promoot u uw eigen versproducten.

Nieuwe Oogst organiseerde op maandag 21 maart in samenwerking met Bayer een webinar over hoe agrarisch ondernemers zelf hun producten onder de aandacht kunnen brengen bij de consument. En hoe dit in de keten wordt opgepakt.

Hoofdredacteur Esther de Snoo van Nieuwe Oogst bespreekt het hoofdthema met voorzitter Adri Bom-Lemstra van Glastuinbouw Nederland, directeur Laurens Sloot van EFMI Business School en ketenmanager Nico van Vliet van Bayer Vegetable Seeds.

Heeft u het webinar gemist of wilt u het nog een keer terugkijken? Geen probleem, hier kan dat.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    16° / 7°
    70 %
  • Zondag
    15° / 4°
    20 %
  • Maandag
    11° / 8°
    95 %
Meer weer