Plantion wil digitaal groeien
Bloemenveiling Plantion wil doorgroeien naar een moderne 24 uursmarktplaats waar jaarlijks 10 procent meer handel wordt omgezet. Dat heeft het bestuur woensdagavond bekendgemaakt tijdens de algemene ledenvergadering.
De leden stemden unaniem in met de middellangetermijnplannen van de bloemenveiling in het Gelderse Ede. 'De plannen liggen klaar voor het ontwikkelen van nieuwe digitale en logistieke diensten, moderne informatie- en communicatietechnieken en meer capaciteit', aldus algemeen directeur André van Kruijssen van Plantion.
In een snelgroeiende digitaliserende wereld is de rol van Plantion in de handelsketen geen vast gegeven, weet Kruijssen. 'Daarom moet elke klant 24/7 kunnen kiezen uit een brede menukaart van fysieke en online producten en diensten. Het is aan de klant om te gebruiken wat hij wil.'
Plantion werkt toe naar een situatie waarin klanten op elk moment gebruik kunnen maken van transactievorming, logistieke dienstverlening, distributie en vervoer. Daarnaast wil de bloemenveiling moderne technologie inzetten om informatie over commerciële, financiële en logistieke diensten direct online beschikbaar te stellen. Ook streeft Plantion naar een energieneutrale bedrijfsvoering en het gebruik van meermalig fust als duurzame transportverpakking.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Tractorbumper 800 kg
Gebruikt, P.O.A.
-

Pottinger schudder 8 elements HIT910
2008, P.O.A.
-

Kuhn GF 10601 T0 schudder
Gebruikt, P.O.A.
-

Holaras Jumbo HK kuilverdeler
2024, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
-
Donderdag13° / 7°10 %
-
Vrijdag14° / 7°20 %
-
Zaterdag15° / 11°70 %















