Vlaamse boer likt nog liever postzegel
De post is in de Vlaamse land- en tuinbouw nog steeds populairder dan e-mail, maar dat duurt niet lang meer. In Nederland is die omslag al eerder gemaakt, meldt Prosu Databased Marketing.

Het verschil in Vlaanderen was vorig jaar 8 procent en dat daalde dit jaar naar 3 procent. Prosu Databased Marketing volgt sinds 2011 het mediagebruik van Nederlandse en Vlaamse landbouwers.
Daaruit blijkt dat Vlaamse landbouwers steeds digitaler zijn, net als landbouwers in Nederland. Voor de marketeers is dit een belangrijke trend om hun boodschap en kanalen op aan te passen.
Gebruik onderzocht
Prosu Databased Marketing onderzoekt jaarlijks onder meer het internet-, smartphone- en socialemediagebruik van boeren. Die volgen de algemene trend: e-mailgebruik stijgt en gewone post daalt.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Fendt 312 LSA
1993, P.O.A.
-
Farmtrac Tractor, compact Overig (WOL) #39432
Gebruikt, € 15.000
-
Kubota M6060
2016, P.O.A.
-
Kuhn GF8501TO schudder
2006, P.O.A.
Vacatures
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
"Wij zoeken jou, natuurlijk!" Een gedreven veldmedewerker met oog voor gezonde landbouw.
Coöperatie Natuurrijk Limburg - Roermond
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Weer
-
Zaterdag24° / 13°20 %
-
Zondag22° / 13°30 %
-
Maandag21° / 13°55 %