Vlaamse boer likt nog liever postzegel
De post is in de Vlaamse land- en tuinbouw nog steeds populairder dan e-mail, maar dat duurt niet lang meer. In Nederland is die omslag al eerder gemaakt, meldt Prosu Databased Marketing.

Het verschil in Vlaanderen was vorig jaar 8 procent en dat daalde dit jaar naar 3 procent. Prosu Databased Marketing volgt sinds 2011 het mediagebruik van Nederlandse en Vlaamse landbouwers.
Daaruit blijkt dat Vlaamse landbouwers steeds digitaler zijn, net als landbouwers in Nederland. Voor de marketeers is dit een belangrijke trend om hun boodschap en kanalen op aan te passen.
Gebruik onderzocht
Prosu Databased Marketing onderzoekt jaarlijks onder meer het internet-, smartphone- en socialemediagebruik van boeren. Die volgen de algemene trend: e-mailgebruik stijgt en gewone post daalt.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere 48A Exp. deck (HIL) #27087
Gebruikt, € 1.450
-
PZ CM135 trommelmaaier
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere X350R ZITMAAIER 42" (LIE) #696309
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere X167R Zitmaaier (WOL) #27416
Gebruikt, € 5.644
Vacatures
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Docent – adviseur bodemgebruik/voederteelt
HAS green academy - 's-Hertogenbosch
Vertegenwoordiger M/V
KI Kampen - Dalfsen, Nederland
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
Weer
-
Woensdag21° / 8°20 %
-
Donderdag19° / 13°60 %
-
Vrijdag18° / 12°70 %