Wetterskip+Frysl%C3%A2n+meest+digitaal
Nieuws
© NVT

Wetterskip Fryslân meest digitaal

Wetterskip Fryslân en Hollands Noorderkwartier slagen er van alle waterschappen het beste in om contact met burgers en ondernemers via digitale kanalen af te handelen.

Dit blijkt uit een onderzoek uitgevoerd in opdracht van de ministeries van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en Economische Zaken.

Het onderzoeksbureau keek hoe burgers producten zoals watervergunningen en meldingen van incidenten via de website kunnen afhandelen. Met een score van 90,4 procent staat Wetterskip Fryslân bovenaan.

Verbeteren

Door processen en klantcontacten te digitaliseren kunnen organisaties de kwaliteit en snelheid van hun diensten verbeteren, en cliënten in staat stellen om acties te ondernemen op een tijdstip dat hun goed uitkomt, 24 uur per dag.

Wetterskip Fryslân vernieuwde vorig jaar zijn website. Belangrijk doel was het verbeteren van de digitale dienstverlening.

Weer

  • Zondag
    25° / 12°
    20 %
  • Maandag
    19° / 14°
    70 %
  • Dinsdag
    19° / 12°
    70 %
Meer weer