Greenery+start+digitaal+klantenportaal
Nieuws
© The Greenery

Greenery start digitaal klantenportaal

The Greenery is deze maand gestart met een nieuw digitaal klantenportaal 'Mijn Greenery' waarop klanten informatie kunnen vinden over hun orders.

Vragen over transacties beantwoordde de afzetorganisatie van groente, fruit en paddenstoelen veelal via de telefoon of per email. Met het nieuwe portaal krijgen klanten van The Greenery op één plek toegang tot alle informatie over hun orders, zoals prijsafspraken, logistieke overeenkomsten, orderbevestigingen, transportnummers en facturen. Ook voor het aanvragen van certificaten kunnen zij op het nieuwe portaal terecht.

The Greenery heeft vorig jaar een visie ontwikkeld die past bij de rol van digitale ketenregisseur. Deze visie borduurt voort op verschillende eerdere initiatieven van het bedrijf, zoals de implementatie van SAP, de proef met de verse oogst box en het nieuwe telersportaal GreenChain, stelt een woordvoerder van The Greenery.

Algoritmes

Daarnaast digitaliseert de afzetorganisatie bestaande bedrijfsprocessen. Voor de verdere implementatie wordt ook geïnvesteerd in kennis- en datasystemen, waardoor The Greenery zijn besluiten steeds meer kan nemen op basis van algoritmes.

Bekijk meer over:

Weer

  • Dinsdag
    30° / 16°
    20 %
  • Woensdag
    30° / 17°
    30 %
  • Donderdag
    24° / 17°
    60 %
Meer weer