Greenery start digitaal klantenportaal
The Greenery is deze maand gestart met een nieuw digitaal klantenportaal 'Mijn Greenery' waarop klanten informatie kunnen vinden over hun orders.

Vragen over transacties beantwoordde de afzetorganisatie van groente, fruit en paddenstoelen veelal via de telefoon of per email. Met het nieuwe portaal krijgen klanten van The Greenery op één plek toegang tot alle informatie over hun orders, zoals prijsafspraken, logistieke overeenkomsten, orderbevestigingen, transportnummers en facturen. Ook voor het aanvragen van certificaten kunnen zij op het nieuwe portaal terecht.
The Greenery heeft vorig jaar een visie ontwikkeld die past bij de rol van digitale ketenregisseur. Deze visie borduurt voort op verschillende eerdere initiatieven van het bedrijf, zoals de implementatie van SAP, de proef met de verse oogst box en het nieuwe telersportaal GreenChain, stelt een woordvoerder van The Greenery.
Algoritmes
Daarnaast digitaliseert de afzetorganisatie bestaande bedrijfsprocessen. Voor de verdere implementatie wordt ook geïnvesteerd in kennis- en datasystemen, waardoor The Greenery zijn besluiten steeds meer kan nemen op basis van algoritmes.
Bekijk meer over:
Lees ook
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Case IH PUMA 185 CVX
2014, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X167 (ZND) #65695
Gebruikt, € 5.247
-
John Deere Tractor 6150R (BV) #57088
Gebruikt, P.O.A.
-
Kuhn GF 8501 TO
Gebruikt, P.O.A.
Weer
-
Zaterdag19° / 6°5 %
-
Zondag19° / 7°0 %
-
Maandag20° / 6°10 %