Greenery start digitaal klantenportaal
The Greenery is deze maand gestart met een nieuw digitaal klantenportaal 'Mijn Greenery' waarop klanten informatie kunnen vinden over hun orders.
Vragen over transacties beantwoordde de afzetorganisatie van groente, fruit en paddenstoelen veelal via de telefoon of per email. Met het nieuwe portaal krijgen klanten van The Greenery op één plek toegang tot alle informatie over hun orders, zoals prijsafspraken, logistieke overeenkomsten, orderbevestigingen, transportnummers en facturen. Ook voor het aanvragen van certificaten kunnen zij op het nieuwe portaal terecht.
The Greenery heeft vorig jaar een visie ontwikkeld die past bij de rol van digitale ketenregisseur. Deze visie borduurt voort op verschillende eerdere initiatieven van het bedrijf, zoals de implementatie van SAP, de proef met de verse oogst box en het nieuwe telersportaal GreenChain, stelt een woordvoerder van The Greenery.
Algoritmes
Daarnaast digitaliseert de afzetorganisatie bestaande bedrijfsprocessen. Voor de verdere implementatie wordt ook geïnvesteerd in kennis- en datasystemen, waardoor The Greenery zijn besluiten steeds meer kan nemen op basis van algoritmes.
Bekijk meer over:
Lees ook
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Stiga TORNADO 398
Nieuw, € 2.479
-
Case IH PUMA 260 CVX AFS CONNECT
Gebruikt, P.O.A.
-
Trioliet SOLOMIX 2 2000 ZK
Nieuw, P.O.A.
-
New Holland Proted 450
2022, P.O.A.
Vacatures
Sales Adviseur - Melkveehouderij en Gemengd Bedrijf
VOSSEN LABORATORIES Int. B.V. - NL
Specialist gewasverzorging
Syngenta Seeds - Zeewolde
Medewerker Mechanisatie
Syngenta Seeds - Zeewolde
Docent-Onderzoeker Innovatieve Plantenteelt
Hogeschool Van Hall Larenstein - Leeuwarden
Deskundig lid voor de pachtkamer
Rechtbank Oost-Brabant - ’s-Hertogenbosch
Weer
-
Zaterdag10° / 4°30 %
-
Zondag11° / 2°30 %
-
Maandag10° / 0°20 %