Promotiebureau begint nieuwe bloemencampagne

Bloemenbureau Holland (BBH) start onder de titel 'We hebben meer bloemen nodig!' een nieuwe promotiecampagne voor bloemen.

Promotiebureau+begint+nieuwe+bloemencampagne
© Van de Lagemaat

De campagne begint in de eerste week van oktober en is gebaseerd op het feit dat mensen met bloemen echt belangrijke dingen vieren, zoals vriendschappen, mijlpalen in het leven en de liefde.

Connecting Friends

Voor het ontwikkelen van de internationale campagne is een sessie met partijen uit de bloemenbranche gehouden. 'Deze bijeenkomst heeft waardevolle input opgeleverd die is verwerkt in de uitingen', aldus BBH . De campagne is ontwikkeld op het Royal FloraHolland groeiplatform Connecting Friends.

Volgens BBH laat de nieuwe campagne op een moderne manier zien waarom de wereld meer bloemen nodig heeft. 'Niet alleen komt de snijbloem als prachtig product in beeld, ook de positieve effecten die bloemen elke dag teweeg brengen worden benadrukt', meldt het promotiebureau.

Televisie en sociale media

De campagne wordt gelanceerd in Nederland, Duitsland en Verenigd Koninkrijk. Erin zijn veel verschillende snijbloemen te zien. 'Een film van zestig seconden vol bloemen en emotie vormt de kern en zal in Nederland en Duitsland onder andere worden vertoond op televisie', stelt een woordvoerder van BBH. 'Daarnaast wordt breed multimediaal ingezet: op digitale schermen in de openbare ruimte, social media en online.'

'Benadrukt wordt dat bloemen passen bij de tijdgeest, waarin creativiteit, verbeelding en bloemen een gelukkig makend tegenwicht vormen voor technologie en tegenstellingen', legt het promotiebureau uit. Het is de bedoeling dat de campagne de komende drie jaar loopt.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    10° / 5°
    30 %
  • Zondag
    11° / 2°
    30 %
  • Maandag
    10° / 0°
    20 %
Meer weer