Kosten Bonusactie bij Albert Heijn: 50.000 euro
Fabrikanten en leveranciers die mee willen liften op de Bonusaanbiedingen van Albert Heijn, moeten daarvoor diep in de buidel tasten.
Wie met zijn product een week lang pontificaal op een actiekopstelling in de blauwe supermarkten wil staan, betaalt daarvoor 50.000 euro. Een minder opvallende plek kost al gauw 14.250 euro. Wie volledig wil meeliften in de folder en in de reclames op televisie, radio en internet betaalt 223.000 euro.
De tarieven van Albert Heijn worden gemeld door RTLZ die inzage heeft gehad in de Bonusacties komen boven op de kortingen die leveranciers nog moeten geven voor de aanbieding van het product.
Marketingbudget
Een retaildeskundige zegt tegen RTLZ dat grote fabrikanten de bedragen betalen uit de marketingbudgetten waarmee ze hun merken versterken. Kleine leveranciers kunnen de investering nauwelijks terugverdienen.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Fendt 309 CA
1998, P.O.A.
-
Kubota L2662
Gebruikt, P.O.A.
-
Evers FOREST XL 9-310 R62
Gebruikt, P.O.A.
-
Deutz-Fahr 4070 E
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Redacteur
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Medewerker Akkerbouw & NPEC
Wageningen University & Research - Wageningen
Leidinggevende Agroteam
Royal HZPC Group B.V. - Mitselwier
Specialist gewasverzorging
Syngenta Seeds - Zeewolde
Medewerker Mechanisatie
Syngenta Seeds - Zeewolde
Weer
-
Vrijdag12° / 4°30 %
-
Zaterdag17° / 7°70 %
-
Zondag18° / 11°50 %