Nieuwe promotiecampagne roos op komst
De reclamebureaus Canday en Blue Field Agency zetten in opdracht van Royal FloraHolland en de FloraHolland Product Commissie Snijroos een nieuwe reclamecampagne voor rozen op.

De campagne gaat medio 2017 in minimaal vier landen (Nederland, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië) van start en heeft als thema dat er een roos is voor elk moment en voor iedereen.
De promotie-uiting gaat drie jaar duren en richt zich primair op consumenten en daarnaast op kwekers en retailers.
Grotere verkoop
Met de campagne wil FloraHolland een grotere verkoop van rozen bereiken. De reclamebureaus hebben een businesscase ontwikkeld waarmee de verkoop van rozen in alle landen, en via alle kanalen wordt beïnvloed.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners

Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Toro Z-master Pro 8000
2018, P.O.A.
-
Case IH PUMA 165MC
2019, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6150R (BS) #90176
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X147R (EL) #692320
Gebruikt, € 4.999
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Donderdag27° / 10°5 %
-
Vrijdag31° / 15°20 %
-
Zaterdag27° / 17°55 %