Bloemenbureau speelt in op trend van groene stad
			Bloemenbureau Holland (BBH) start in april 2021 een nieuwe tuinplantencampagne onder de naam 'Van Grauw Naar Groen'. De nieuwe reclame-uiting, die zich richt op Nederland en Duitsland, speelt in op de trend dat steden groener worden. 
		
 
		Volgend jaar keren ook de snijbloemencampagne 'We Hebben Meer Bloemen Nodig' en de plantencampagne 'Bedankt Plant' terug.
Daarnaast gaat BBH opnieuw aan de slag met shopperactivaties. Door de coronacrisis kwamen deze in 2020 stil te liggen. Maar in 2021 is het bureau van plan om bij verschillende ketens en bloemisten acties te houden op de winkelvloer, stelt directeur Dennis van der Lubbe van BBH.
Het bloemenbureau presenteerde onlangs de nieuwe plannen aan de achterban. Volgens Van der Lubbe is het op dit moment lastig om ver vooruit te kijken vanwege corona. 'We hebben nog te weinig duidelijkheid over ons langetermijnbudget.'
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
		 
			
		
		
		Meer marktprijzen
    
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
 
					 
					 
					 
					Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
- 
					 Kverneland TA465 opraapwagen1995, P.O.A. 
- 
					 Fendt Lotus 1250T schudder2024, P.O.A. 
- 
					 MERCEDES-BENZ MB TRAC 800Gebruikt, P.O.A. 
- 
					 John Deere 6195M met fronthef pto (HAE) #693828Gebruikt, P.O.A. 
Vacatures
- Beleidsmedewerker Boomkwekerij- Royal Anthos - Hillegom
- Teamleider teelt- IBN - Schaijk
- Technisch Specialist- Pater Bloembollen - Spierdijk
- Internationaal Accountmanager- Schaap Holland BV - Biddinghuizen
- Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw- Nieuwe Oogst - NL
Weer
- 
	Vrijdag13° / 7°20 %
- 
	Zaterdag15° / 9°80 %
- 
	Zondag13° / 9°60 %







 
								 
								 
								 
								 
								





