Bloemenbureau Holland start coronacampagne
Bloemenbureau Holland (BBH) start komende maand een nieuwe promotiecampagne onder de naam 'Fill the distance with beauty'.
In de campagne roept de promotie-organisatie mensen op om zich niet te laten verdelen door de door corona noodzakelijke sociale afstand, maar die afstand juist met schoonheid te vullen.
De campagne wordt uitgerold in de vier kernlanden waarop BBH zich richt. Op 7 september is het startsein in Nederland en Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk en Duitsland zijn op 21 september aan de beurt.
In middelgrote en grote steden
De reclame-uitingen worden digitaal zichtbaar in middelgrote en grote steden in de vier landen. Verder probeert het bloemenbureau online de boodschap over te brengen, waarbij onder andere gebruik wordt gemaakt van de consumentenwebsites Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl en de buitenlandse varianten daarvan. Sociale media zijn ook opgenomen in het promotieplan.
BBH zet tijdens de campagne influencers in om de boodschap beter te laten overkomen. In Duitsland werkt het bureau samen met het bedrijf Landgard om een groter bereik te hebben. Consumenten kunnen boeketten of planten winnen in een speciale actie.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
New Holland T7.190 PowerCommand
2019, P.O.A.
-
AS Professionele zitmaaier / tuintrekker AS 940 Sherpa XL (ZOB) #26752
Gebruikt, P.O.A.
-
Pottinger Schudder HIT 4.54 (SB) #26167
Gebruikt, P.O.A.
-
Gewichtblok 600 KG TW-B
Gebruikt, € 620
Vacatures
Activator Agro
Building Balance - Doetinchem, Nederland
Redacteur
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Bestuurslid
NAK via Galan Groep - Emmeloord
Medewerker Akkerbouw & NPEC
Wageningen University & Research - Wageningen
Leidinggevende Agroteam
Royal HZPC Group B.V. - Mitselwier
Weer
-
Woensdag25° / 13°20 %
-
Donderdag23° / 13°50 %
-
Vrijdag16° / 12°40 %