Bloemenbureau+Holland+start+coronacampagne
Nieuws
© Twan Wiermans

Bloemenbureau Holland start coronacampagne

Bloemenbureau Holland (BBH) start komende maand een nieuwe promotiecampagne onder de naam 'Fill the distance with beauty'.

In de campagne roept de promotie-organisatie mensen op om zich niet te laten verdelen door de door corona noodzakelijke sociale afstand, maar die afstand juist met schoonheid te vullen.

De campagne wordt uitgerold in de vier kernlanden waarop BBH zich richt. Op 7 september is het startsein in Nederland en Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk en Duitsland zijn op 21 september aan de beurt.


In middelgrote en grote steden

De reclame-uitingen worden digitaal zichtbaar in middelgrote en grote steden in de vier landen. Verder probeert het bloemenbureau online de boodschap over te brengen, waarbij onder andere gebruik wordt gemaakt van de consumentenwebsites Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl en de buitenlandse varianten daarvan. Sociale media zijn ook opgenomen in het promotieplan.


BBH zet tijdens de campagne influencers in om de boodschap beter te laten overkomen. In Duitsland werkt het bureau samen met het bedrijf Landgard om een groter bereik te hebben. Consumenten kunnen boeketten of planten winnen in een speciale actie.

Weer

  • Vrijdag
    15° / 9°
    50 %
  • Zaterdag
    16° / 6°
    65 %
  • Zondag
    17° / 10°
    70 %
Meer weer