Fruitsector start campagne tussendoor-fruit
De fruitsector begint deze week een nieuwe promotiecampagne onder de titel tussendoor-fruit.

In de reclame, die voortborduurt op de filefruitcampagne van vorig jaar, wordt duidelijk dat er altijd een moment is om tussendoor fruit te eten. 'Hoe je het ook noemt - Met-je-laptop-op-de-bank-fruit of In-je-pyjama-meeeten-met-je-baas-fruit, fruit kan altijd' is de boodschap in de promotie-uiting. De sector is afgestapt van het filefruit, omdat mensen door corona veel minder in de file staan dan voorheen.
Fruit als tussendoortje wordt gecommuniceerd via een radiospot op Qmusic en via de social media-kanalen van De Fruitigste. Hiervoor is onder meer een animatie ontwikkeld. Daarnaast heeft de website filefruit.nl tips voor het lekkerste fruitmoment.
Nationale Groente- en Fruitdag
De campagne wordt afgesloten tijdens de Nationale Groente- en Fruitdag op 14 oktober, onderdeel van de Dutch Food Week die plaatsvindt van 10 tot en met 17 oktober. De campagne is een initiatief van de Nederlandse Fruittelers Organisatie, platform Fruitvooruit, Nationaal Actieplan Groenten en Fruit en GroentenFruit Huis.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners




Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere Tractor 6120M (BV) #692391
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X107 (ZOB) #691453
Gebruikt, € 3.289
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X590 (SO) #691672
Gebruikt, € 8.950
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X380 (MM) #692960
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Woensdag21° / 6°10 %
-
Donderdag26° / 10°10 %
-
Vrijdag30° / 15°60 %