Fruitsector+start+campagne+tussendoor%2Dfruit
Nieuws
© DIRK HOL

Fruitsector start campagne tussendoor-fruit

De fruitsector begint deze week een nieuwe promotiecampagne onder de titel tussendoor-fruit.

In de reclame, die voortborduurt op de filefruitcampagne van vorig jaar, wordt duidelijk dat er altijd een moment is om tussendoor fruit te eten. 'Hoe je het ook noemt - Met-je-laptop-op-de-bank-fruit of In-je-pyjama-meeeten-met-je-baas-fruit, fruit kan altijd' is de boodschap in de promotie-uiting. De sector is afgestapt van het filefruit, omdat mensen door corona veel minder in de file staan dan voorheen.


Fruit als tussendoortje wordt gecommuniceerd via een radiospot op Qmusic en via de social media-kanalen van De Fruitigste. Hiervoor is onder meer een animatie ontwikkeld. Daarnaast heeft de website filefruit.nl tips voor het lekkerste fruitmoment.


Nationale Groente- en Fruitdag

De campagne wordt afgesloten tijdens de Nationale Groente- en Fruitdag op 14 oktober, onderdeel van de Dutch Food Week die plaatsvindt van 10 tot en met 17 oktober. De campagne is een initiatief van de Nederlandse Fruittelers Organisatie, platform Fruitvooruit, Nationaal Actieplan Groenten en Fruit en GroentenFruit Huis.

Bekijk meer over:

Weer

  • Zondag
    4° / -1°
    20 %
  • Maandag
    4° / 0°
    40 %
  • Dinsdag
    4° / 1°
    10 %
Meer weer