Fruitsector start campagne tussendoor-fruit
De fruitsector begint deze week een nieuwe promotiecampagne onder de titel tussendoor-fruit.

In de reclame, die voortborduurt op de filefruitcampagne van vorig jaar, wordt duidelijk dat er altijd een moment is om tussendoor fruit te eten. 'Hoe je het ook noemt - Met-je-laptop-op-de-bank-fruit of In-je-pyjama-meeeten-met-je-baas-fruit, fruit kan altijd' is de boodschap in de promotie-uiting. De sector is afgestapt van het filefruit, omdat mensen door corona veel minder in de file staan dan voorheen.
Fruit als tussendoortje wordt gecommuniceerd via een radiospot op Qmusic en via de social media-kanalen van De Fruitigste. Hiervoor is onder meer een animatie ontwikkeld. Daarnaast heeft de website filefruit.nl tips voor het lekkerste fruitmoment.
Nationale Groente- en Fruitdag
De campagne wordt afgesloten tijdens de Nationale Groente- en Fruitdag op 14 oktober, onderdeel van de Dutch Food Week die plaatsvindt van 10 tot en met 17 oktober. De campagne is een initiatief van de Nederlandse Fruittelers Organisatie, platform Fruitvooruit, Nationaal Actieplan Groenten en Fruit en GroentenFruit Huis.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners




Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
RS330 VRF
Gebruikt, € 750
-
Alltrec 4810T (HIL) #21051
Gebruikt, € 45.000
-
JOHN DEERE X127 ZITMAAIER (LIE) #688718
Gebruikt, € 3.950
-
Lemken Vari-Opal 7 3 schaar ploeg (OLD) #510226
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Vacature veldmedewerker Agrarisch Natuur en Landschapsbeheer (ANLb)
BoerenNatuur Brabant Oost - NL
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Weer
-
Dinsdag15° / 11°85 %
-
Woensdag15° / 10°60 %
-
Donderdag15° / 10°100 %