Melkunie komt terug met Peer Mascini
Arla Foods zet Peer Mascini in bij de terugkeer van Melkunie. De acteur speelt weer een belangrijke rol in reclame-uitingen van het zuivelmerk.
Dat meldt Adformatie. Zuivelproducten onder het merk Melkunie keren na 11 jaar afwezigheid terug in de Nederlandse supermarkten. De herlancering begint eind deze maand.
Het merk Melkunie werd in 2001 van de markt gehaald, maar geniet nog grote naamsbekendheid. Ook kunnen veel mensen zich de reclamespotjes nog herinneren, waarin Mascini uitlegt waarom al het goede van Melkunie-koeien komt. Kenmerkend was zijn uitspraak 'Ik zeg nog zo: geen bommetje.'
In de www.youtube.com/watch?v=XCreQko1F6cnieuwe campagne gaat de acteur met zijn tijd mee. Hij wijst onder meer op de Facebook-pagina van Melkunie.
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X590 (LH) #691673
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6120M (SB) #692396
Gebruikt, P.O.A.
-
Fendt 724 S4 Profi Plus
2018, P.O.A.
-
Gianni Ferrari Turbo Grass 630
2022, P.O.A.
Vacatures
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Zaterdag22° / 5°0 %
-
Zondag23° / 7°0 %
-
Maandag23° / 8°0 %