Studenten HAS verbinden food met media
Voedsel verbinden met social media, smartphones en internet. Hoe ziet dat eruit? Aanstaande dinsdag is het te zien bij de Food Design Experience bij de HAS in Den Bosch.
Examenkandidaten van de opleiding Food design & Innovation presenteren dan hun eindwerk. Het is de 4e editie van de Food Design Experience. ZLTO is dit jaar hoofdsponsor.
Voedsel en social media
Het thema van deze editie is ‘Connections’. Een thema geïnspireerd op de wereld van vandaag waarin alles en iedereen met elkaar in verbinding staat. De 26 afstudeerders leggen verbindingen tussen verschillende soorten voedsel, media, trends en keukens.
Naast 26 concepten kunnen bezoekers luisteren naar inspirerende sprekers, zoals Marjan Ippel, organisator van de Underground Boerenmarkt. De www.fooddesignexperience.nlFood Design Experience duurt van 10 tot 17 uur.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

JOHN DEERE X590 ZITMAAIER (HIL) #692209
Gebruikt, € 10.694
-

Iseki TM 3185 compacttractor
Gebruikt, P.O.A.
-

JOHN DEERE X127 ZITMAAIER (HAE) #692668
Gebruikt, € 3.950
-

John Deere 6125R Premium trekker (MAA) #63066
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
-
Zaterdag14° / 7°10 %
-
Zondag13° / 8°10 %
-
Maandag12° / 7°20 %











