Commissarispenning voor vertrekkend ZLTO-voorzitter Wim Bens

ZLTO-voorzitter Wim Bens ontving gisteren uit handen van de Brabantse Commissaris van de Koning Ina Adema de Commissarispenning.

Wim Bens ontving de Commissarispenning uit handen van Ina Adema
© Colin van den End

De uitreiking van de onderscheiding vond plaats bij het afscheid van Bens als voorzitter van ZLTO, op de Noordkade in Veghel. De afgelopen zeven jaar was hij het gezicht van de belangenorganisatie.

Commissaris van de Koning Adema had veel lovende woorden in petto voor Bens. ‘Hij wist steeds weer het gesprek gaande te houden tussen boeren, bestuurders en de samenleving. Ook wanneer de verschillen van inzicht groot waren.’

‘Met zijn betrokkenheid, scherpe blik en voortdurende inzet voor dialoog en samenwerking heeft hij veel betekend voor de agrarische sector én voor Brabant.’

Annie van de Riet staat al in de startblokken om het voorzitterschap van Bens over te nemen. De officiële overdracht vindt begin augustus plaats.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Vrijdag
    38° / 19°
    15 %
  • Zaterdag
    35° / 20°
    30 %
  • Zondag
    28° / 19°
    75 %
Meer weer