2,1 miljoen euro voor promotie groene stad
De komende drie jaar is er 2,1 miljoen euro beschikbaar voor promotie van de groene stad.

De promotiecampagne onder de naam 'Green Cities for a Sustainable Europe' is een initiatief van de European Nurserystock Association (ENA) en krijgt steun van de Europese Commissie. Ongeveer 80 procent van het budget komt uit Brussel.
De campagne richt zich op beleidsmakers en politici, zodat die de boodschap van het nut van een groene stad uitdragen naar de inwoners ervan. De initiatiefnemers willen dit via speciale congressen, seminars, een website en public relations bereiken. De actie duurt tot het einde van 2020.
Zeven landen
Zeven van de leden van ENA werken mee aan het initiatief. Ze komen uit Nederland (LTO en Anthos), België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Tijdens de IPM Essen kwamen deze zeven bij elkaar om de laatste puntjes van de promotiecampagne op de i te zetten.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners

Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Fendt 309 CA
1998, P.O.A.
-
Kuhn GF8501TO schudder
2006, P.O.A.
-
New Holland T6.155 AutoCommand
2022, P.O.A.
-
Valtra Q305 trekker
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Projectmedewerker biodiversiteit
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Medewerker Agrarisch Natuurbeheer
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Weer
-
Zaterdag21° / 14°30 %
-
Zondag21° / 14°95 %
-
Maandag18° / 13°90 %