2,1 miljoen euro voor promotie groene stad

De komende drie jaar is er 2,1 miljoen euro beschikbaar voor promotie van de groene stad.

2%2C1+miljoen+euro+voor+promotie+groene+stad
© iVerde

De promotiecampagne onder de naam 'Green Cities for a Sustainable Europe' is een initiatief van de European Nurserystock Association (ENA) en krijgt steun van de Europese Commissie. Ongeveer 80 procent van het budget komt uit Brussel.

De campagne richt zich op beleidsmakers en politici, zodat die de boodschap van het nut van een groene stad uitdragen naar de inwoners ervan. De initiatiefnemers willen dit via speciale congressen, seminars, een website en public relations bereiken. De actie duurt tot het einde van 2020.

Zeven landen

Zeven van de leden van ENA werken mee aan het initiatief. Ze komen uit Nederland (LTO en Anthos), België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Tijdens de IPM Essen kwamen deze zeven bij elkaar om de laatste puntjes van de promotiecampagne op de i te zetten.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Zaterdag
    10° / 5°
    30 %
  • Zondag
    11° / 2°
    30 %
  • Maandag
    10° / 0°
    20 %
Meer weer