FVO laat productdata leden analyseren
Fresh Informationmanagement Center (FIC) gaat voor de Federatie Vruchtgroente Organisaties (FVO) analyseren hoe telersverenigingen hun productdata hebben georganiseerd.

De inventarisatie moet uitwijzen of de data van de verenigingen die zijn aangesloten bij de FVO, passen bij de internationale standaard GPC.
Uniforme indeling
Frug I Com heeft al enkele jaren samen met onder andere Duitse retailers en verschillende groente- en fruitbedrijven uit verschillende landen gewerkt aan de GPC-standaard. Dit is een uniforme indeling van producten.
Als de productdata van de telersverenigingen hieraan voldoen, zijn ze eenvoudiger te vergelijken, zowel met de markt als onderling, stelt het FIC.
Projecten FVO
FVO start tussen 2015 en 2020 projecten om de Nederlandse vruchtgroentetelers te laten uitgroeien tot leidend in Europa.
Hierbij is een van de speerpunten Market Intelligence. Beter gezegd, hoe worden klant-, markt- en bedrijfsinformatie naar bruikbare data voor marketing- en verkoopactiviteiten omgezet.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners


Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Vicon Extra 332XF frontschijvenmaaier
2016, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker Z515E ZEROTURN (LH) #692996
Gebruikt, € 7.123
-
Lely Splendimo 320FC Frontmaaier
2014, P.O.A.
-
John Deere Tractor 6210R (BS) #91457
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Donderdag27° / 10°5 %
-
Vrijdag31° / 15°20 %
-
Zaterdag27° / 17°55 %