Start collectieve imagocampagne
De Nederlandse land- en tuinbouw wil zich in september op de kaart met een kortdurende reclamecampagne op radio en televisie. De fondsenwerving daarvoor is in volle gang. Voor de campagne is zo’n 150.000 euro nodig.
Ilona LesscherDe reclamecampagne krijgt de slogan ‘Boeren horen bij Nederland’ en is een initiatief van LTO Nederland, NAJK, NVV, NMV, NPV en NAV. De campagne moet het imago van boeren en tuinders als primaire voedselproducenten en de maatschappelijke waardering voor boeren en tuinders bij Nederlandse burgers en consumenten een boost geven.
‘In een voor velen moeilijke periode zijn zij in staat om toch positief te blijven en trots voor hun vak uit te stralen’, schrijven de initiatiefnemers. In de campagne komt de nadruk te liggen op de boer en tuinder als onmisbare schakel in de voedselvoorziening, zowel nationaal als internationaal. De promotiecampagne richt zich op gezinnen en de leeftijdscategorie 18- tot 50-jarigen.
LTO Nederland, NAJK, NVV, NMV, NVP en NAV staan financieel garant voor de opstartperiode. Daarnaast zijn organisaties en ondernemingen uit de agri- en foodsector benaderd.
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners


Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Gebruikt, P.O.A.
-
Krone AM243CV 3-punts maaier
2003, P.O.A.
-
Case IH PUMA 185 CVX
2014, P.O.A.
-
New Holland T7.220 Auto Command
2014, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Dinsdag17° / 11°60 %
-
Woensdag21° / 8°0 %
-
Donderdag27° / 11°0 %