Bayer+medehoofdsponsor+Kom+in+de+Kas
Nieuws
© NVT

Bayer medehoofdsponsor Kom in de Kas

Bayer CropScience is het komende jaar, samen met Rabobank en Interpolis, hoofdsponsor van Kom in de Kas.

Het betreft een overeenkomst voor één jaar, maar inzet is een langdurige samenwerking.

Alle glasgroentetelersverenigingen verenigd in de Dutch Produce Association en de siertelers via FloraHolland dragen bij aan het evenement. Daarnaast heeft Kom in de Kas hoofdsponsors.

De sponsorovereenkomst is vrijdag ondertekend door Jan van de Voort, Country Head Nederland en Richard Bryce, Head of Marketing namens Bayer CropScience.

Vanuit Kom in de Kas ondertekenden landelijk voorzitter Aad van der Wilt en voorzitter Nico van Ruiten van Stichting Innovatie Glastuinbouw Nederland (SIGN).

Maatschappelijk debat

In het licht van het maatschappelijk debat over duurzame landbouw en voedsel én de toenemende maatschappelijke en politieke druk op het gebruik van gewasbeschermingsmiddelen is het landelijk bestuur van Kom in de Kas blij met Bayer als hoofdsponsor.

Met ondersteuning van Bayer kan het gesprek met de consument worden aangegaan over het nut en de noodzaak van gewasbescherming.

Bayer wil met het aangaan van deze overeenkomst een concrete bijdrage leveren aan het imago van de Nederlandse glastuinbouw.

Over Kom in de Kas

Kom in de Kas is het jaarlijkse publieksevenement van de Nederlandse glastuinbouwsector. In het weekend van zaterdag 11 en zondag 12 april openen tweehonderd glastuinders hun deuren.

De landelijke kick-off van het evenement is op donderdag 9 april in het Westland.

Bekijk meer over:

Weer

  • Donderdag
    9° / 4°
    60 %
  • Vrijdag
    8° / 2°
    10 %
  • Zaterdag
    10° / 4°
    40 %
Meer weer