BBH tevreden met Moederdagcampagne
De bloemencampagne in de aanloop naar Moederdag 2012 heeft meer consumenten aangezet tot het kopen van bloemen dan in voorgaande jaren. Dat meldt Bloemenbureau Holland (BBH), dat de campagne heeft opgezet.
Uit onderzoek blijkt dat de campagne voor 59% van de Duitse en voor 66% van de Franse consumenten een stimulans is geweest om bloemen te kopen voor Moederdag. In 2011 was dat nog respectievelijk 51% en 45%.
Nederland
In Nederland steeg het aantal consumenten dat speciaal voor deze dag bloemen kocht van 26% in 2011 naar 31% dit jaar.
Het herstel was gewenst, want BBH signaleerde dat bloemen als Moederdagcadeau de afgelopen jaren terrein verloren aan andere cadeauartikelen.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Een goed verzekerd bedrijf begint bij een Verzekeringscheck
LTO Verzekeringen
Propaangas geeft pluimveehouder betrouwbaarheid en lage kosten
LTO Ledenvoordeel
Alleen spuiten tegen cercospora is niet meer genoeg
Bayer Crop Science
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Case IH MAXXUM 150
Gebruikt, P.O.A.
-

Krone Krone KW 8.80/8 schudder
2004, P.O.A.
-

John Deere 7R290 Auto Power
2024, P.O.A.
-

JOHN DEERE X167 ZITMAAIER (ZUI) #692192
Gebruikt, € 5.247
Vacatures
Gezocht; Allround bedrijfsleider Veen-natuurmelkveebedrijf
Stichting VIP Hegewarren - Oudega, Smallingerland
Weer
-
Dinsdag11° / 6°10 %
-
Woensdag9° / 6°20 %
-
Donderdag10° / 6°20 %











