EU-subsidie Conférence Peer-promotie
Promotiecampagne Conférence Peer krijgt van de Europese Unie (EU) ruim € 900.000 ondersteuning. GroentenFruit Bureau uit Nederland en VLAM uit België dienden daarvoor in Brussel een aanvraag in.
De campagne heeft een looptijd van 3 jaar, van medio 2012 tot en met medio 2015. De promotie richt zich op de Nederlandse, Belgische en Duitse consument.
Het totale campagnebudget bedraagt € 1,8 miljoen, waarvan de helft wordt bijgedragen door de Nederlandse en Belgische groente- en fruitsector. De andere helft komt van de Europese Unie.
Verhogen consumptie
De campagne is gericht op verhoging van de perenconsumptie en specifiek op Conférence. De producteigenschappen van dat ras, zoals knapperig en zacht, zoet en sappig en vezelrijk, worden in de campagne overgebracht op de consument.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X590 (MM) #692207
Gebruikt, € 10.694
-
John Deere Tractor 6R 175 (BS) #164810
Gebruikt, P.O.A.
-
Lemken Ploeg Vari-Opal 7 (MM) #510226
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker Z315E Zeroturn maaier (WD) #28857
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Zaterdag22° / 5°0 %
-
Zondag23° / 7°0 %
-
Maandag23° / 8°0 %