EU-subsidie Conférence Peer-promotie
Promotiecampagne Conférence Peer krijgt van de Europese Unie (EU) ruim € 900.000 ondersteuning. GroentenFruit Bureau uit Nederland en VLAM uit België dienden daarvoor in Brussel een aanvraag in.
De campagne heeft een looptijd van 3 jaar, van medio 2012 tot en met medio 2015. De promotie richt zich op de Nederlandse, Belgische en Duitse consument.
Het totale campagnebudget bedraagt € 1,8 miljoen, waarvan de helft wordt bijgedragen door de Nederlandse en Belgische groente- en fruitsector. De andere helft komt van de Europese Unie.
Verhogen consumptie
De campagne is gericht op verhoging van de perenconsumptie en specifiek op Conférence. De producteigenschappen van dat ras, zoals knapperig en zacht, zoet en sappig en vezelrijk, worden in de campagne overgebracht op de consument.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Pottinger Jumbo 8010L
2016, P.O.A.
-
Massey Ferguson 7722-S
2019, € 87.500
-
John Deere Tractor 6175R Premium (WD) #24758
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Professionele zitmaaier / tuintrekker X949 4 wiel aangedreven en 4 wiel gestuurd (NT) #31277
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Redacteur
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Medewerker Akkerbouw & NPEC
Wageningen University & Research - Wageningen
Leidinggevende Agroteam
Royal HZPC Group B.V. - Mitselwier
Specialist gewasverzorging
Syngenta Seeds - Zeewolde
Medewerker Mechanisatie
Syngenta Seeds - Zeewolde
Weer
-
Zaterdag17° / 5°70 %
-
Zondag18° / 11°50 %
-
Maandag17° / 7°20 %