Binnenmelk lijkt anti-actie

Hoewel Wakker Dier ontkent dat de mysterieuze campagne voor melk van koeien die altijd op stal staan (binnenmelk) uit haar koker komt, lijkt het er inmiddels sterk op dat het een actie betreft om weidegang te promoten.

Via bekende Nederlanders als Annemarie Postma en Jennifer Ewbank werden sinds maandag tweets de wereld ingestuurd over een zuivelproduct met de naam Binnenmelk. Allen spraken 'schande' van het product.

Hiermee creëerde communicatiebureau 51North in Sittard een viral. Dat is een manier waarmee via internet gratis en goedkoop reclame wordt gemaakt voor een product.

Felicitaties succes

Via de eigen www.facebook.com/north51facebookpagina werd 51North ook gefeliciteerd met dit succes. Het betreffende bericht is inmiddels door het bureau verwijderd. Bij het communicatiebureau wil niemand reageren op de 'campagne'.

Via Twitter kwamen mensen terecht op de website www.binnenmelk.nl/Binnenmelk.nl, waar de voordelen staan opgesomd van melk van opgestalde koeien. Daarbij de kreet: overal verkrijgbaar.

BinnenMelk Zuivel

Het bedrijf BinnenMelk Zuivel, die alleen via e-mail reageert, wil op dit moment niet verder ingaan op vragen over de campagne. Volgende week zou meer bekend worden.

'We zijn momenteel heel druk met de introductie van BinnenMelk Zuivel en kunnen daarom helaas nog niet ingaan op uw verzoek, waarvoor onze excuses’, meldt ene D. Visser van het bedrijf.

Bekijk meer over:

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Vrijdag
    12° / 4°
    30 %
  • Zaterdag
    17° / 7°
    70 %
  • Zondag
    18° / 11°
    50 %
Meer weer