Promotiecampagne fresia richt zich op geur
Nederlandse fresiakwekers en -veredelaars en Bloemenbureau Holland beginnen morgen met de promotiecampagne 'Een vleugje fresia'. De specifieke geur van de fresia moet consumenten interesseren voor deze bloem.
Uit onderzoek blijkt dat de fresia zich onderscheidt van andere bloemen door de specifieke, bijna nostalgische geur. Bloemisten schenken deze maand extra aandacht aan deze bloem met productpresentaties en voorbeelden van gemengde boeketten.
Moederdag
Bloemisten leggen naast de kassa een inspiratiewaaier met boeketvoorbeelden, informatie over de kleuren, geuren en de symboliek van de fresia. De campagne loopt de hele maand mei en spitst zich toe op Moederdag.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
'De formatie wil vooral de beweging in gang zetten'
Gisteren, 11:00
POAH! Ursus C-360
Gisteren, 10:00
Nieuwste video's
POAH! Ursus C-360
Gisteren, 10:00
Kennispartners
Slimmer voeren betekent meer rendement uit eigen eiwit
FrieslandCampina
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Fendt 409 Vario
2000, P.O.A.
-

Kuhn GF10601
Gebruikt, P.O.A.
-

Iseki SXG15H
2009, P.O.A.
-

Kuhn FC883-FF vlindermaaier
2014, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Weer
-
Maandag11° / 11°75 %
-
Dinsdag13° / 11°80 %
-
Woensdag12° / 8°70 %










