Promotiecampagne fresia richt zich op geur
Nederlandse fresiakwekers en -veredelaars en Bloemenbureau Holland beginnen morgen met de promotiecampagne 'Een vleugje fresia'. De specifieke geur van de fresia moet consumenten interesseren voor deze bloem.
Uit onderzoek blijkt dat de fresia zich onderscheidt van andere bloemen door de specifieke, bijna nostalgische geur. Bloemisten schenken deze maand extra aandacht aan deze bloem met productpresentaties en voorbeelden van gemengde boeketten.
Moederdag
Bloemisten leggen naast de kassa een inspiratiewaaier met boeketvoorbeelden, informatie over de kleuren, geuren en de symboliek van de fresia. De campagne loopt de hele maand mei en spitst zich toe op Moederdag.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Stro ondanks hoge prijs nog steeds populair
Vandaag, 06:30
Voedselprijzen 8 procent hoger dan vorig jaar
Vandaag, 06:30
Nieuwste video's
Extreem droog voorjaar; er wordt volop beregend
Gisteren, 13:09
Jan de Jong rooide nog nooit zo vroeg zijn eerste aardappelen
Gisteren, 10:34
Kennispartners

'We doen er alles aan om Dekalb-mais op aanbevelende rassenlijst te krijgen'
Bayer Crop Science
Meest gelezen
Jan de Jong rooide nog nooit zo vroeg zijn eerste aardappelen
Gisteren, 10:34
Van Triest helpt ForFarmers aan 17,5 procent volumegroei
Gisteren, 12:37
Gelderland is al klaar met natuurnetwerk
Gisteren, 07:45
Opnieuw veel wintersterfte onder bijenvolken
Gisteren, 13:09
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Pottinger Frontmaaier zonder kneuzer
Gebruikt, P.O.A.
-
Krone AM243CV 3-punts maaier
2003, P.O.A.
-
New Holland Tractor, compact Boomer 54D (RL) #276299
Gebruikt, € 23.500
-
Vicon Fanex 1404C schudder
2018, € 16.950
Vacatures
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Zaterdag22° / 5°0 %
-
Zondag23° / 7°0 %
-
Maandag23° / 8°0 %