Communicatie thema van Plantarium 2012
De internationale vakbeurs voor de boomkwekerij Plantarium 2012 heeft Communicatie gekozen als thema voor 2012. De beursorganisatie gaat zelf ook twitteren.
Een goede communicatie die effectief de doelgroepen bereikt en waarin ook wordt geluisterd naar de klant is volgens de beursorganisator van vitaal belang voor elke ondernemer. De opkomst van sociale media als Twitter en Facebook heeft invloed op de wijze van communiceren.
In haar eigen communicatie gaat Plantarium naast de gedrukte vormen van communicatie en internet gebruikmaken van Twitter en Facebook. Tijdens de beurs, van woensdag 22 tot en met 25 augustus, staat dit thema centraal en haken ook deelnemers hierop in.
Transparant
Door de opkomst van sociale media moeten producent en handelaar transparant opereren. De afnemer is veel mondiger geworden. Zaken als productiewijze, prijsvorming, toegevoegde waarde en klantvriendelijkheid komen daarbij in beeld. Dit vraagt een aanpassing van het ondernemerschap.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Massey Ferguson 5455 T3
2012, P.O.A.
-
Pottinger Europrofi II
Gebruikt, P.O.A.
-
Doublet-Record COMBI-DAN 3000
Gebruikt, € 2.850
-
T7.315 Heavy Duty New Generation PLM12
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Redacteur
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Leidinggevende Agroteam
Royal HZPC Group B.V. - Mitselwier
Specialist gewasverzorging
Syngenta Seeds - Zeewolde
Medewerker Mechanisatie
Syngenta Seeds - Zeewolde
Docent-Onderzoeker Innovatieve Plantenteelt
Hogeschool Van Hall Larenstein - Leeuwarden
Weer
-
Vrijdag12° / 4°30 %
-
Zaterdag17° / 7°70 %
-
Zondag18° / 11°50 %