Communicatie thema van Plantarium 2012
De internationale vakbeurs voor de boomkwekerij Plantarium 2012 heeft Communicatie gekozen als thema voor 2012. De beursorganisatie gaat zelf ook twitteren.
Een goede communicatie die effectief de doelgroepen bereikt en waarin ook wordt geluisterd naar de klant is volgens de beursorganisator van vitaal belang voor elke ondernemer. De opkomst van sociale media als Twitter en Facebook heeft invloed op de wijze van communiceren.
In haar eigen communicatie gaat Plantarium naast de gedrukte vormen van communicatie en internet gebruikmaken van Twitter en Facebook. Tijdens de beurs, van woensdag 22 tot en met 25 augustus, staat dit thema centraal en haken ook deelnemers hierop in.
Transparant
Door de opkomst van sociale media moeten producent en handelaar transparant opereren. De afnemer is veel mondiger geworden. Zaken als productiewijze, prijsvorming, toegevoegde waarde en klantvriendelijkheid komen daarbij in beeld. Dit vraagt een aanpassing van het ondernemerschap.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners

Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Lemken Ploeg Opal (LH) #692629
Gebruikt, € 7.000
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X167 (HG) #692194
Gebruikt, € 5.247
-
Fendt 309 CA
1998, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X167 (ZOB) #692192
Gebruikt, € 5.247
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Projectmedewerker biodiversiteit
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Medewerker Agrarisch Natuurbeheer
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Vrijdag26° / 13°0 %
-
Zaterdag31° / 14°0 %
-
Zondag29° / 18°15 %