Glastuinbouw Nederland werft jongeren met Vlogs uit de Kas
Belangenorganisatie Glastuinbouw Nederland maakt dit jaar weer een serie vlogs om jongeren te inspireren en te motiveren in de kassen te komen werken.

Elke week komt er een vlog online waarbij enthousiaste en jonge werknemers van diverse glastuinbouwbedrijven laten zien hoe hun werk in de kas eruit ziet. In totaal worden zes video's gemaakt. Met dit vierde seizoen van Vlog uit de Kas worden de jongeren als ambassadeurs voor de glastuinbouwsector ingezet.
Studenten en scholieren die in het weekend of tijdens de vakantie in de kas kunnen werken, zijn zeer belangrijk voor de sector. Door corona is de inzet van medewerkers uit het buitenland nog altijd moeilijk. Daarbij was er al een krapte in arbeid bij de glastuinbouwsector door de economische groei en dalende werkloosheid in Nederland.
Bekijk meer over:
Lees ook
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners



Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Husqvarna Zitmaaier / tuintrekker R318X (LH) #39507
Gebruikt, P.O.A.
-
Valtra A114
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Tractor, compact 4066R (RL) #692019
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X127 (SB) #691836
Gebruikt, € 3.950
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Toezichthouder Stikstof
Recruitment Marketeers - NL
Weer
-
Woensdag21° / 6°10 %
-
Donderdag26° / 10°10 %
-
Vrijdag30° / 15°60 %