Digitale tool van Royal Brinkman helpt bij onderhoud kwekerij
Tuinbouwleverancier Royal Brinkman introduceert de Service Engine, een digitale tool waarmee onderhoud, reparaties en storingen aan machines en technische installaties kunnen worden gemonitord.
De digitale tool is al bij vijf tomatentelers in gebruik. De Service Engine coördineert en stuurt het onderhoud op de kwekerijen. Adviesbureau bQurius verzorgt de inrichting van de Service Engine. 'Samen met de teler en de eindgebruikers (de monteurs) wordt de ideale inrichting van de Service Engine gerealiseerd', aldus Nick van Balen, hoofd technische dienst van bQurius.
In de Service Engine kunnen verschillende machines worden toegevoegd en data opgeslagen. De tool bouwt een historie van de machines op. Eerdere meldingen en storingen zijn overzichtelijk terug te vinden. Ten tijde van controles en keuringen kan de tool worden geraadpleegd. Van de tool zijn een desktopversie en mobiele app beschikbaar.
Bekijk meer over:
Lees ook
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X107 (BV) #48481
Gebruikt, € 3.289
-
Fendt 412 Vario COM3 TMS
2010, P.O.A.
-
John Deere - 6155R AP
2022, P.O.A.
-
AS Motor Zitmaaier / tuintrekker Sherpa (ZOB) #26752
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Bestuurslid met voorzitterskwaliteiten
Coöperatie Natuurrijk Limburg - NL
Projectmedewerker waterkwaliteit, NIL, klimaat, bodem en agrarisch natuurbeheer
Agrarische Natuurvereniging Oost-Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Directeur
KAVB - Hillegom
Accountmanager Binnendienst
AgriPers - Wageningen
Docent-Onderzoeker Innovatieve Plantenteelt
Hogeschool Van Hall Larenstein - Leeuwarden
Weer
-
Vrijdag13° / 6°20 %
-
Zaterdag14° / 4°20 %
-
Zondag12° / 8°20 %