Digitale tool van Royal Brinkman helpt bij onderhoud kwekerij
Tuinbouwleverancier Royal Brinkman introduceert de Service Engine, een digitale tool waarmee onderhoud, reparaties en storingen aan machines en technische installaties kunnen worden gemonitord.
De digitale tool is al bij vijf tomatentelers in gebruik. De Service Engine coördineert en stuurt het onderhoud op de kwekerijen. Adviesbureau bQurius verzorgt de inrichting van de Service Engine. 'Samen met de teler en de eindgebruikers (de monteurs) wordt de ideale inrichting van de Service Engine gerealiseerd', aldus Nick van Balen, hoofd technische dienst van bQurius.
In de Service Engine kunnen verschillende machines worden toegevoegd en data opgeslagen. De tool bouwt een historie van de machines op. Eerdere meldingen en storingen zijn overzichtelijk terug te vinden. Ten tijde van controles en keuringen kan de tool worden geraadpleegd. Van de tool zijn een desktopversie en mobiele app beschikbaar.
Bekijk meer over:
Lees ook
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Iseki SXG15H
2009, P.O.A.
-

Fendt 718 Gen6 Power Plus Set2
Nieuw, P.O.A.
-

New Holland TL 100 met bosbouw
Gebruikt, P.O.A.
-

F15D
Gebruikt, € 2.500
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
-
Dinsdag14° / 6°85 %
-
Woensdag12° / 8°90 %
-
Donderdag13° / 7°15 %















