AH start campagne om Nederlands assortiment te promoten

Supermarktketen Albert Heijn (AH) zet vanaf maandag twee weken verse producten van dichtbij in de spotlights onder de noemer 'Lekker uit Nederland'. De actie-items overlappen alle versgroepen, van groente en fruit tot kaas en vlees.

AH+start+campagne+om+Nederlands+assortiment+te+promoten
© Albert Heijn

Met de campagne in week 20 en 21 wil de supermarktketen uit Zaandam laten zien dat Nederlandse boeren en telers ruim aan bod komen in het versaanbod van Albert Heijn, juist in deze coronatijd.

'Een campagne op de lekkerste verse producten uit eigen land past goed in deze tijd. Klanten zijn op zoek naar verbinding en willen graag iets goed doen voor de buurt', zegt woordvoerder Pauline van den Brandhof van Albert Heijn. 'Bovendien zijn ze meer bezig met gezond eten, maar dat wel voor een goede prijs. Met de campagne 'Lekker uit Nederland' willen we via ons Nederlandse versassortiment inspelen op het sentiment van behoefte aan verbinding en dat we trots zijn op Nederland.'


Snel aangepast

In sommige productcategorieën zet Albert Heijn ook streekproducten in het zonnetje. Volgens de supermarktketen hebben consumenten in Nederland zich snel aangepast aan de huidige coronamaatregelen en willen mensen nu vooral genieten van verse producten uit eigen land.


Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Vrijdag
    12° / 4°
    30 %
  • Zaterdag
    17° / 7°
    70 %
  • Zondag
    18° / 11°
    50 %
Meer weer