Naomi van As promoot het appelras Junami
De bekende hockeyster Naomi van As zet zich namens Inova Fruit komend jaar in om het appelras Junami bij een sportieve doelgroep onder de aandacht te brengen.
Met een reclamecampagne stelt Inova Fruit zichzelf tot doel om de dalende consumptie van appels in Nederland te keren. De gemiddelde Nederlander eet nog slechts 18 kilo appels gemiddeld per jaar, enkele jaren geleden was dat nog 21 kilo. Inova Fruit is een organisatie die zich bezighoudt met de ontwikkeling van hardfruitrassen.
De aandacht van de Junami-campagne is gericht op de winkelvloer. Daar moet de consument geprikkeld worden om appels van dit clubras te kopen. Verder is het de bedoeling om een miljoenenpubliek te bereiken via radio en online media. In veel reclame-uitingen zal Naomi van As een prominente rol spelen.
Volume 5 procent meer
In een persbericht verklaart Philip Smits van Inova Fruit dat de kwaliteit van Junami dit jaar opnieuw uitstekend is en dat de appel vrijwel jaarrond geleverd kan worden. Het geoogste volume van Junami is 5 procent hoger dan vorig jaar. In Nederland is de productie stabiel, de meeste groei vindt plaats in Duitsland en Engeland.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Massey Ferguson 5711 M Dyna-4
Nieuw, P.O.A.
-
Ford 4630
1990, P.O.A.
-
Gebruikt, P.O.A.
-
Pottinger Europrofi II
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Sales Adviseur - Melkveehouderij en Gemengd Bedrijf
VOSSEN LABORATORIES Int. B.V. - NL
Specialist gewasverzorging
Syngenta Seeds - Zeewolde
Medewerker Mechanisatie
Syngenta Seeds - Zeewolde
Docent-Onderzoeker Innovatieve Plantenteelt
Hogeschool Van Hall Larenstein - Leeuwarden
Deskundig lid voor de pachtkamer
Rechtbank Oost-Brabant - ’s-Hertogenbosch
Weer
-
Zondag11° / 2°30 %
-
Maandag10° / 0°20 %
-
Dinsdag10° / 0°20 %