Start van nieuwe lievelingsbloemcampagne
Moowatbloemendoen.nl start in oktober de nieuwe lievelingsbloemcampagne.

Met deze campagne wil de promotie-organisatie laten zien dat het geven of krijgen van een lievelingsbloem waardevoller is dan een willekeurige bos bloemen.
Vier landen
Van 5 tot en met 31 oktober is de campagne zichtbaar in Duitsland, Frankrijk, Nederland en het Verenigd Koninkrijk.
De promotie wordt mede gefinancierd door de Europese Unie.
Verschillende media
In elk land wordt de campagne ondersteund door diverse media: radio, videonetwerken als YouTube, social media als Facebook en Twitter, maar ook via advertenties in magazines en uitingen op straat.
Via pr-berichtgeving en pr-events stimuleert mooiwatbloemendoen.nl redacties en bloggers om meer aandacht te geven aan de boodschap.
Nieuw jasje
De campagne die al sinds 2012 bestaat, is dit jaar in een nieuw jasje gestoken.
Er is materiaal voor bloemisten ontwikkeld zodat ook op de winkelvloer een link kan worden gelegd met de campagne.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners




Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
JOHN DEERE X127 ZITMAAIER (HAE) #692668
Gebruikt, € 3.950
-
New Holland T5.95 (BRU) #145089
Gebruikt, P.O.A.
-
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere 6420 S met voorlader
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Docent – adviseur bodemgebruik/voederteelt
HAS green academy - 's-Hertogenbosch
Vertegenwoordiger M/V
KI Kampen - Dalfsen, Nederland
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
Weer
-
Woensdag21° / 8°20 %
-
Donderdag19° / 13°60 %
-
Vrijdag18° / 12°70 %