Vier miljoen mensen kijken naar 'Cupidrone'
Ruim vier miljoen mensen hebben gekeken naar de korte Valentijnfilm van Mooiwatbloemendoen.nl waarin 'Cupidrone' rozen verspreidde. Dat meldt Bloemenbureau Holland.
In deze film, die onder andere te zien was op YouTube en Facebook, speurde een rode drone (Cupidrone) de straten van Verona af naar verliefde stelletjes en eenzame mensen om hen te verrassen met een roos.
De film was in Frankrijk het populairst, gevolgd door Groot-Brittannië en Duitsland.
Red Naomi
De rode rozen (Red Naomi) in de film waren afkomstig van rozenkwekerij Porta Nova.
De regie van de korte film was in handen van Edwin Nikkels en is gemaakt door reclameadviesbureau Kingsday in samenwerking met Back2Back Productions.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Evers Mustang 11-303
Gebruikt, P.O.A.
-

Kuhn GF 17002 T GII
2014, P.O.A.
-

Fendt 309CAI
2006, P.O.A.
-

Iseki TM 3217
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
-
Dinsdag14° / 7°80 %
-
Woensdag13° / 8°90 %
-
Donderdag14° / 8°10 %










