Samenwerking VanDrie en UIR
VanDrie presenteert op de Tuttofood in Milaan een communicatiecampagne voor Italië en het aangaan van een partnerschap met de Unione Italiana Ristoratori (UIR) om haar positie in Italië op het gebied van kalfsvlees te versterken.
VanDrie, met een omzet van ruim 2 miljard euro en 25 bedrijven waaronder drie in Italië, wil in Italië een communicatiecampagne opstarten. Deze is gericht op kalfsvlees als klassiek onderdeel van de Italiaanse voedselcultuur.
In de campagne wordt met moderne communicatiemiddelen gericht op productvoorlichting en -informatie, om de consument sneller van dienst te zijn. De focus ligt voornamelijk op de jongere generatie.
De eerste stap in deze richting is de aankondiging van het partnerschap met de UIR. De UIR is een samenwerking tussen de beste restaurants en chef-koks van Italië en is gericht op het bevorderen van de kwaliteit van Italiaanse restaurants.
Versterken
VanDrie merkt dat de laatste jaren de Italiaanse vraag naar vlees, zo ook kalfsvlees, onder druk staat en wil de positie van kalfsvlees consolideren en versterken.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Pottinger Novacat 305 3-puntsmaaier
Gebruikt, P.O.A.
-
Frontgewicht, staal - beton gewicht , 600, 800 ,1100 kilogram
Gebruikt, € 750
-
Stiga - Park Pro 25 4WD
2013, P.O.A.
-
Niemeyer HR 675-DH
Gebruikt, € 2.850
Vacatures
Redacteur
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Leidinggevende Agroteam
Royal HZPC Group B.V. - Mitselwier
Specialist gewasverzorging
Syngenta Seeds - Zeewolde
Medewerker Mechanisatie
Syngenta Seeds - Zeewolde
Docent-Onderzoeker Innovatieve Plantenteelt
Hogeschool Van Hall Larenstein - Leeuwarden
Weer
-
Vrijdag12° / 4°30 %
-
Zaterdag17° / 7°70 %
-
Zondag18° / 11°50 %