Op zoek naar lekker én goed verhaal

Concepten en nieuwe verdienmodellen. Het lijken toverwoorden, maar de ontwikkeling ervan gaat stilaan door. Woensdag presenteerden Zwanenberg en Heyde Hoeve hun samenwerking. Tegelijkertijd maakte franchise-organisatie Bakerstreet bekend producten van die samenwerking te gaan verkopen.

Ilona Lesscher‘Wij zijn op zoek naar lekkerder en eerlijker en naar producten met een goed verhaal’, zegt Rogier Soetens van Bakerstreet. Die organisatie is verantwoordelijk voor de operationele begeleiding van ruim vijftig Deli2go-bakkerijen bij Shell-locaties in Nederland.
Woensdag tijdens een medewerkersdag bij Boerderij de Boerinn in Kamerik presenteerden Zwanenberg en Heyde Hoeve zich.

Filosofie uitrollen

Heyde Hoeve noemt de samenwerking met Zwanenberg ‘aantrekkelijk’. Het biedt de coöperatie de mogelijkheid om haar filosofie van smaak, ambachtelijkheid, herkomst en transparantie op een grotere schaal dan voorheen uit te rollen, en geeft meer mogelijkheden voor vierkantsverwaarding.
Heyde Hoeve en Zwanenberg ontwikkelen samen vleesproducten voor zowel de out-of-homemarkt als voor de ambachtelijke slager en retailers. De eerste producten worden op korte termijn verwacht.
Coöperatie Heyde Hoeve is een initiatief van Tiny Schepers. Samen met zijn collega’s Bert Rijnen en Maarten en John Rooijakkers zet hij het Heyde Hoeve-varken in de markt. De coöperatie werkt met Duroc-varkens, die gemarmerd vlees geven.

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Vrijdag
    14° / 7°
    70 %
  • Zaterdag
    15° / 7°
    70 %
  • Zondag
    15° / 5°
    20 %
Meer weer