Campagne 'Frische ist leben' genomineerd
De EU-billboardcampagne 'Frische ist leben' is genomineerd voor Fruit Logistica Innovation Award 2013. Deze prijs wordt in februari in Berlijn uitgereikt.
De nominatie is mede te danken aan het succes van de campagne, die dit jaar met stip is beland in de top 10 van opvallendste en effectiefste billboards in Duitsland.
Bekendheid
Bijna twintig miljoen Duitse consumenten (22 procent) kennen de campagne, zo blijkt uit de recente Holland Imago Monitor van Productschap Tuinbouw.
De EU-campagne 'Frische ist leben' is een doelgroepoverstijgende voorlichtingscampagne om Duitse consumenten te overtuigen van het nut van het regelmatig eten van groenten en fruit.
Mede-initiatiefnemer GroentenFruit Bureau werkt hierin samen met de Duitse telersorganisatie BVEO, het Duitse handelsplatform DFHV en het Belgische VLAM onder de paraplu van 5 am Tag.
Parkeerplaatsen
De nieuwe billboard hing van mei tot juli 2012 op parkeerplaatsen van 2.200 Duitse supermarkten in 900 Duitse steden. De billboard is onderdeel van een driejarige EU-campagne van de Duitse, Belgische en Nederlandse groenten- en fruitsector.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Kubota M5091 DTHQ
Gebruikt, P.O.A.
-
Husqvarna R175
Gebruikt, P.O.A.
-
Simplicity - Conquest 52" 2 Tuintractor
2018, € 2.950
-
Massey Ferguson 6S.165 Dyna-6 Efficient
Nieuw, P.O.A.
Vacatures
Specialist toezicht en handhaving
Waterschap Rivierenland - Tiel - Rivierengebied
Docent-Onderzoeker Innovatieve Plantenteelt
Hogeschool Van Hall Larenstein - Leeuwarden
Regiobestuurder (voorzitter Flevoland) LTO Noord
LTO Noord - Flevoland
Technisch Specialist Voedergewassen
Barenbrug - Nijmegen, Nederland
Weer
-
Zondag22° / 17°20 %
-
Maandag21° / 14°50 %
-
Dinsdag18° / 13°75 %