Campagne 'Frische ist leben' genomineerd

De EU-billboardcampagne 'Frische ist leben' is genomineerd voor Fruit Logistica Innovation Award 2013. Deze prijs wordt in februari in Berlijn uitgereikt.

Campagne+%27Frische+ist+leben%27+genomineerd
© GroentenFruit Bureau

De nominatie is mede te danken aan het succes van de campagne, die dit jaar met stip is beland in de top 10 van opvallendste en effectiefste billboards in Duitsland.

Bekendheid

Bijna twintig miljoen Duitse consumenten (22 procent) kennen de campagne, zo blijkt uit de recente Holland Imago Monitor van Productschap Tuinbouw.

De EU-campagne 'Frische ist leben' is een doelgroepoverstijgende voorlichtingscampagne om Duitse consumenten te overtuigen van het nut van het regelmatig eten van groenten en fruit.

Mede-initiatiefnemer GroentenFruit Bureau werkt hierin samen met de Duitse telersorganisatie BVEO, het Duitse handelsplatform DFHV en het Belgische VLAM onder de paraplu van 5 am Tag.

Parkeerplaatsen

De nieuwe billboard hing van mei tot juli 2012 op parkeerplaatsen van 2.200 Duitse supermarkten in 900 Duitse steden. De billboard is onderdeel van een driejarige EU-campagne van de Duitse, Belgische en Nederlandse groenten- en fruitsector.

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Donderdag
    10° / 3°
    70 %
  • Vrijdag
    12° / 3°
    30 %
  • Zaterdag
    17° / 7°
    70 %
Meer weer