Loonwerker twittert nauwelijks

Loonwerkers maken maar schaars gebruik van nieuwe communicatietechnieken, blijkt uit onderzoek.

Het gebruik van Facebook en Twitter staat in de kinderschoenen. Dit blijkt uit de vandaag gepresenteerde resultaten van MultiMediaMeter Loonwerk 2012.

Loonwerkers leunen sterk op contacten met collega's en adviseurs van leveranciers voor hun informatievoorziening. Verder zijn vakbladen (84,4%), internet (77,2%) en vakbeurzen (56,7%) favoriete informatiebronnen.

In het voorjaar van 2012 is onderzoek gedaan naar de manier waarop loonwerkers informatie tot zich nemen. In totaal hebben ruim 180 loonwerkers meegedaan.

MultiMediaMeter is een initiatief van Opraappers Communicatie in Doetinchem en ReMarkAble communicatie in Olst.

Bekijk meer over:

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Vrijdag
    12° / 3°
    30 %
  • Zaterdag
    17° / 7°
    70 %
  • Zondag
    18° / 11°
    50 %
Meer weer