Tochtige koe niet in promotie
De reclameslogan voor het waddeneiland Terschelling wordt aangepast. De associatie met een tochtige koe viel verkeerd.
Dat zegt Karin Lodder van de Stichting Marketing en Promotie Terschelling vandaag in de Leeuwarder Courant. In de nieuwe promotiecampagne werd het woord ‘speulsk’ gebruikt.
Voor de bevolking van Terschelling heeft dat onder meer de betekenis van een tochtige koe. Het leidde tot veel kritiek, zodat het woord nu niet langer gebruikt wordt.
Bekijk meer over:
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners

‘De Werkplaats is een netwerkmoment waar je samen het goede gesprek voert’
Netwerk Platteland

Toepassing van vloeibare middelen in beeld
Bayer Crop Science

Scharsterbrug: een specialiteitenfabriek met menselijke maat
Vreugdenhil Dairy Foods
Meest gelezen
Zeldzaam grote prijsdaling bij vleesvarkens
Gisteren, 14:41
'Nieuwe fusies tussen melkverwerkers niet uitgesloten'
Gisteren, 13:59
Strohandel komt extreem vroeg op gang
Vandaag, 07:38
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere Tractor 7530 PREMIUM (HAE) #137319
Gebruikt, P.O.A.
-
John Deere Zitmaaier / tuintrekker X590 (ZUI) #692208
Gebruikt, € 8.950
-
Kuhn GF8501MH schudder
2008, P.O.A.
-
New Holland T7.270 AutoCommand
2016, P.O.A.
Vacatures
Campagne Marketeer
LTO Bedrijven - Wageningen, Nederland
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Projectmedewerker biodiversiteit
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Medewerker Agrarisch Natuurbeheer
Agrarische Natuurvereniging Oost Groningen - Vlagtwedde, Westerwolde
Weer
-
Zaterdag21° / 15°15 %
-
Zondag19° / 14°95 %
-
Maandag19° / 13°85 %