Oekraïne-vlogger Kees Huizinga: 'Volop bemesten op natte grond levert rommeltje op’
Kees Huizinga is deze week weer eens op het land te vinden. Het mesten is op zijn bedrijf volop begonnen. 'De grond is eigenlijk nog te nat, waardoor het een beetje rommelig wordt', laat de Nederlandse boer in Oekraïne zien.
Huizinga moet daarom rekening houden met de nodige aanpassingen om de werkzaamheden gedaan te krijgen. 'We hebben een paar machines gehuurd. Met onze eigen mesttank kunnen we het land niet op vanwege de natheid in de grond.'
Ook laat hij in zijn nieuwste vlog zien wat er gebeurt als het gps-systeem er weer eens mee stopt vanwege het luchtalarm. 'Dan is er geen signaal meer. Kijk, hier zie je op het scherm dat het systeem helemaal in de war raakt. De trekker denkt dat hij in Lima in Peru staat!'
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Rumptstad Stoppelploeg
Gebruikt, P.O.A.
-

Ford 8630 Power Shift
Gebruikt, € 29.500
-

JOHN DEERE X107 ZITMAAIER MY 2026 (HAE) #781549
Gebruikt, P.O.A.
-

Pottinger schudder 8 elements HIT910
2008, € 7.850
Vacatures
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Onderzoeker Agro-ecologie en Biodiversiteit
Louis Bolk Instituut - Bunnik
Onderzoeker Melkveehouderij
Louis Bolk Instituut - Bunnik
Voorzitter van de landelijke vakgroep Vleesveehouderij
LTO Nederland - NL
Agriwerker
Stichting Proefboerderijen Noordelijke Akkerbouw - Munnekezijl, Noordoost-Friesland
Weer
-
Zaterdag35° / 21°5 %
-
Zondag27° / 20°85 %
-
Maandag24° / 16°25 %















