Europese Commissie lanceert 'Enjoy, it's from Europe'
'Enjoy, it's from Europe', met deze slogan gaat de Europese Commissie wereldwijd campagne voeren voor agrarische producten en voedingsmiddelen uit de Europese Unie (EU).
Voor de komende drie jaar is 172,5 miljoen euro begroot voor in totaal 79 promotieprogramma's. Dat maakte EU-commissaris Phil Hogan deze week bekend. De focus van de campagnes is gericht op regio's met het grootste groeipotentieel, zoals China, Japan, Canada, VS, Mexico, Colombia, Zuid-Korea, Taiwan, Zuidoost-Azië en Zuid-Azië.
Het budget gaat onder meer naar de promotie van zuivelproducten, vlees, olijf- en olijfolie, groente, fruit, brood en gebak. Italië, Frankrijk, Griekenland en Spanje hebben gezamenlijk driekwart van het totale budget voor 'eenvoudige promotieprogramma's' ontvangen. De geselecteerde programma's hebben betrekking op aanvragers uit negentien van de 28 EU-lidstaten.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

New Holland T7.220 Auto Command
2014, P.O.A.
-

Walker MT25I-32
2018, P.O.A.
-

Valtra G125 trekker
Gebruikt, P.O.A.
-

Vicon Fanex 903
2016, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Weer
-
Dinsdag13° / 11°75 %
-
Woensdag12° / 11°20 %
-
Donderdag10° / 7°10 %
















