FloraHolland peilt leden over logistiek op topdagen
Bloemenveiling Royal FloraHolland gaat onder leden en klanten peilen hoe het de logistieke dienstverlening tijdens topdagen kan verbeteren.
In een speciale enquête kunnen telers en kopers aangeven waar de service beter kan, bijvoorbeeld bij de medewerkers of in de organisatie van de karren. Ook wil de veiling weten wat de ervaringen zijn met een uur eerder veilen.
FloraHolland zegt het onderzoek te houden om van de topdagen in 2019 een succes te maken. Tijdens deze dagen, zoals Valentijn, Moederdag, Vrouwendag, Pasen en Pinksteren, wordt het bedrijf geconfronteerd met extra logistieke inspanningen. Is het aantal transacties op een normale dag al meer dan 100.000, op deze topdagen schiet het aantal er ver bovenuit.
Schaarste karren
De enquête volgt na een jaar waarin FloraHolland logistieke problemen had op deze belangrijke veildagen. Zo moest het bedrijf bijvoorbeeld een uitgiftestop van stapelwagens doorvoeren, kampte het met schaarste aan CC-containers en waren er problemen met de doorlooptijden. Een goede logistieke dienstverlening heeft een hoge prioriteit bij FloraHolland. In de loop van het jaar wordt duidelijk wat de enquête heeft opgeleverd, zegt een woordvoerder van de veiling.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Kuhn FC883-FF vlindermaaier
2014, P.O.A.
-

Lemken Karat 10-300 cultivator (ZAN) #75861
Gebruikt, € 14.959
-

T6.180 DC StageV
Gebruikt, € 144.900
-

Pottinger schudder 8 elements HIT910
2008, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
-
Vrijdag13° / 7°20 %
-
Zaterdag15° / 9°80 %
-
Zondag13° / 9°60 %












