Tuinrozensector start promotiecampagne
De sector start een promotiecampagne voor tuinrozen. Tot op heden hebben zich 21 ondernemers aangemeld die de schouders onder het promotieplan willen zetten.

Daarmee is de minimumgrens van 20 deelnemers gepasseerd. Doel van de promotie, die wordt uitgevoerd door iBulb, is rozen in tuinen en openbaar groen in binnen- en buitenland goed op de kaart te zetten.
Het afgelopen jaar hebben rozenkwekers, veredelaars, rosaria en andere rozenprofessionals achter de schermen gewerkt aan het promotieplan. De laatste weken stonden vooral in het teken van het werven van deelnemers. Op korte termijn komen de initiatiefnemers bijeen om de opstart te bespreken.
Website
Een website in vier taalversies met kennis en informatie wordt de basis van alle promotieactiviteiten. Sociale media zijn eveneens onderdeel van het promotieprogramma. Een ander initiatief is het jaarlijks plaatsen van nieuwe sfeerbeelden van rozen in de beeldbank.
De rozenpromotie is een activiteit van de Cultuurgroep voor Rozen en Rozenonderstammen. De bijdrage is 800 euro per jaar en deelnemers committeren zich voor minimaal twee jaar aan het initiatief.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
Case IH PUMA 160 CVX
2014, P.O.A.
-
Fendt 309 CA
1998, P.O.A.
-
Kuhn GF 10601 T0 schudder
Gebruikt, P.O.A.
-
RS330 VRF
Gebruikt, € 750
Vacatures
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
"Wij zoeken jou, natuurlijk!" Een gedreven veldmedewerker met oog voor gezonde landbouw.
Coöperatie Natuurrijk Limburg - Roermond
Meewerkend voorman/-vrouw teelt
IBN - Beugen
Weer
-
Zondag22° / 15°60 %
-
Maandag20° / 12°30 %
-
Dinsdag20° / 12°25 %