Tuinrozensector start promotiecampagne
De sector start een promotiecampagne voor tuinrozen. Tot op heden hebben zich 21 ondernemers aangemeld die de schouders onder het promotieplan willen zetten.

Daarmee is de minimumgrens van 20 deelnemers gepasseerd. Doel van de promotie, die wordt uitgevoerd door iBulb, is rozen in tuinen en openbaar groen in binnen- en buitenland goed op de kaart te zetten.
Het afgelopen jaar hebben rozenkwekers, veredelaars, rosaria en andere rozenprofessionals achter de schermen gewerkt aan het promotieplan. De laatste weken stonden vooral in het teken van het werven van deelnemers. Op korte termijn komen de initiatiefnemers bijeen om de opstart te bespreken.
Website
Een website in vier taalversies met kennis en informatie wordt de basis van alle promotieactiviteiten. Sociale media zijn eveneens onderdeel van het promotieprogramma. Een ander initiatief is het jaarlijks plaatsen van nieuwe sfeerbeelden van rozen in de beeldbank.
De rozenpromotie is een activiteit van de Cultuurgroep voor Rozen en Rozenonderstammen. De bijdrage is 800 euro per jaar en deelnemers committeren zich voor minimaal twee jaar aan het initiatief.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners


Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
T7.220 Auto Command CVT
Gebruikt, € 45.000
-
Kverneland 3300S ploeg 4+1 (LIE) #20949
Gebruikt, € 25.000
-
Grasshopper 526V52 Zeroturn
Gebruikt, P.O.A.
-
JOHN DEERE 4066R COMPACTTREKKER (MID) #694705
Gebruikt, P.O.A.
Vacatures
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Docent – adviseur bodemgebruik/voederteelt
HAS green academy - 's-Hertogenbosch
Vertegenwoordiger M/V
KI Kampen - Dalfsen, Nederland
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
Weer
-
Woensdag21° / 8°20 %
-
Donderdag19° / 13°60 %
-
Vrijdag17° / 12°90 %