Klant tevredener over Bloembollenkeuringsdienst
Klanten van de Bloembollenkeuringsdienst (BKD) zijn tevredener over de organisatie dan vijf jaar geleden.
Het aantal klanten dat BKD aanbeveelt is toegenomen en 60 procent van de bedrijven die diensten van het bedrijf afneemt, ziet het BKD-certificaat als kwaliteitsgarantie voor hun bloembollen, meldt BKD. Volgens de dienst zijn bollentelers erg positief over de buitendienst en scoren deskundigheid en vakmanschap van de keurmeesters hoog.
Er zijn ook wanklanken over de BKD. Klanten zijn veel minder tevreden over de systemen van de dienst. Zij hebben duidelijk aangegeven dat de organisatie de digitale systemen, met name DKL en Ketenregister, moet verbeteren.
Investering
De keuringsdienst zegt fors in te zetten om dit te waar te maken. De BKD zegt recent te zijn gestart met een aanpak van de digitale systemen. 'Met deze investeringen en extra inzet in het komende jaar gaan wij onze dienstverlening verbeteren', zegt een woordvoerder.
In oktober is het klanttevredenheidsonderzoek onder de digitaal aangesloten klanten uitgevoerd. Honderddertig klanten hebben hieraan meegedaan.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners


Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-
John Deere 6125M (BIE) #58216
Gebruikt, P.O.A.
-
Iseki TM 3185 compacttractor
Gebruikt, P.O.A.
-
Lemken Juwel 8 (OLD) #29138
Gebruikt, P.O.A.
-
T6030 Range Command ECO
Gebruikt, € 34.900
Vacatures
Redacteur Business & Markten
Nieuwe Oogst - Zwolle, Nederland
Vertegenwoordiger M/V
KI Kampen - Dalfsen, Nederland
Administratief medewerker akker-, land- of tuinbouw
Wageningen University & Research - Wageningen
Weer
-
Woensdag21° / 8°20 %
-
Donderdag19° / 13°60 %
-
Vrijdag18° / 12°70 %