Klant tevredener over Bloembollenkeuringsdienst
Klanten van de Bloembollenkeuringsdienst (BKD) zijn tevredener over de organisatie dan vijf jaar geleden.
Het aantal klanten dat BKD aanbeveelt is toegenomen en 60 procent van de bedrijven die diensten van het bedrijf afneemt, ziet het BKD-certificaat als kwaliteitsgarantie voor hun bloembollen, meldt BKD. Volgens de dienst zijn bollentelers erg positief over de buitendienst en scoren deskundigheid en vakmanschap van de keurmeesters hoog.
Er zijn ook wanklanken over de BKD. Klanten zijn veel minder tevreden over de systemen van de dienst. Zij hebben duidelijk aangegeven dat de organisatie de digitale systemen, met name DKL en Ketenregister, moet verbeteren.
Investering
De keuringsdienst zegt fors in te zetten om dit te waar te maken. De BKD zegt recent te zijn gestart met een aanpak van de digitale systemen. 'Met deze investeringen en extra inzet in het komende jaar gaan wij onze dienstverlening verbeteren', zegt een woordvoerder.
In oktober is het klanttevredenheidsonderzoek onder de digitaal aangesloten klanten uitgevoerd. Honderddertig klanten hebben hieraan meegedaan.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
Meer marktprijzen
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
-

Andex 300
Gebruikt, € 1.250
-

Lely Lotus 1325 schudder
1999, P.O.A.
-

John Deere John Deere 6200
Gebruikt, P.O.A.
-

Schuitemaker Rapide 135 opraapwagen
2004, P.O.A.
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Vacature veldmedewerker Agrarisch Natuur en Landschapsbeheer (ANLb)
BoerenNatuur Brabant Oost - NL
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Weer
-
Zaterdag12° / 7°95 %
-
Zondag10° / 6°95 %
-
Maandag11° / 6°90 %














