Piepercampagne bereikt 1 miljoen mensen
			Via social media hebben begin deze week al 1 miljoen mensen een bericht onder ogen gehad van de campagne Power to the Pieper. 
		
		De campagne maakte deze week een vliegende start met de lancering van een hippe promotiefilm. Dat gebeurde tijdens een evenement in het Rijksmuseum in Amsterdam waarbij diverse foodbloggers aanwezig waren.
Tweet van Ranomi
'De videofilm is de eerste dag zeker al 4.500 keer bekeken', vertelt Arend Zeelenberg, die namens de Nederlandse Aardappelorganisatie (NAO) projectleider is van Power to the Pieper.
'Het hoge bereik hebben we onder meer te danken aan Ranomi Kromowidjojo die een tweet over de campagne verstuurde naar 80.000 volgers.'
Gezamenlijk initiatief
De campagne is een initiatief van 29 aardappelbedrijven die lid zijn van NAO en samen de terugloop van de aardappelconsumptie willen keren. Zij stellen voor de campagne een jaarlijks budget van 230.000 euro beschikbaar.
'Het is een uniek dat handelbedrijven op deze manier de handen ineenslaan', vindt Zeelenberg. Komende zomer breidt het aantal promotieactiviteiten uit, bijvoorbeeld in de vorm van radiocommercials. Voor aanvullende financiering van het project ligt een aanvraag voor extra steun in Brussel bij de EU. ’  
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
		 
			
		
		
		Meer marktprijzen
    
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
					
					
					Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
- 
					

Maaidek 60D autoconnect (HIL) #27086
Gebruikt, € 4.200
 - 
					

John Deere 6420 S met voorlader
Gebruikt, P.O.A.
 - 
					

Holaras Jumbo HK-HUS kuilverdeler
2024, P.O.A.
 - 
					

Evers Mustang 11-303
Gebruikt, P.O.A.
 
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
- 
	Woensdag16° / 9°10 %
 - 
	Donderdag16° / 9°10 %
 - 
	Vrijdag15° / 8°5 %
 









								
								
								
								
								



					


