Broccoli krijgt eigen reclamecampagne
			In navolging van cola, chocolade en kant-en-klaarpizza’s krijgt nu ook broccoli zijn eigen reclamecampagne. 
		
		Vanaf gebouwen, voorbijrijdende bussen en langs de snelweg worden we veelal aangestaard door te vette, suikerhoudende en zoute snacks. Het is tijd om aandacht te vragen voor gezond eten, vindt FoodGuerrilla.
De organisatie is daarom gisteren een reclamecampagne begonnen voor broccoli: Big Bang Broccoli.
Gezond voedsel
Big Bang Broccoli heeft als doel mensen wakker te schudden. Als marketing werkt, waarom is er dan geen goede marketing voor groente en fruit, vraagt FoodGuerrilla zich af.
Big Bang Broccoli laat zien dat een campagne voor gezond voedsel mogelijk is zonder de gigantische budgetten, maar met de inzet en het enthousiasme van velen.
Boer of teler
De Big Bang Broccoli-campagne sluit in juni af met de uitreiking van de Gouden Broccoli.
Dit is een aanmoedigingsprijs voor de boer of teler in Nederland die zijn of haar producten met behulp van slimme marketing het beste aan de man weet te brengen.
Bekijk meer over:
Lees ook
Marktprijzen
		 
			
		
		
		Meer marktprijzen
    
Laatste nieuws
Nieuwste video's
Kennispartners
Meest gelezen
Nieuw op MechanisatieMarkt.nl
- 
					

John Deere 6090M trekker (HEN) #691710
Gebruikt, P.O.A.
 - 
					

Perfect weidebloter LB-185
Gebruikt, P.O.A.
 - 
					

Valtra N 175 direct met RKT- GPS
Gebruikt, P.O.A.
 - 
					

John Deere 6100M trekker (MAA) #692400
Gebruikt, P.O.A.
 
Vacatures
Beleidsmedewerker Boomkwekerij
Royal Anthos - Hillegom
Teamleider teelt
IBN - Schaijk
Technisch Specialist
Pater Bloembollen - Spierdijk
Internationaal Accountmanager
Schaap Holland BV - Biddinghuizen
Stagiair(e) Redacteur Akker- en Tuinbouw
Nieuwe Oogst - NL
Weer
- 
	Woensdag16° / 9°10 %
 - 
	Donderdag16° / 9°10 %
 - 
	Vrijdag15° / 8°5 %
 







								
								
								
								
								


					
					
					
					


