Broccoli+krijgt+eigen+reclamecampagne
© John Oud

Broccoli krijgt eigen reclamecampagne

In navolging van cola, chocolade en kant-en-klaarpizza’s krijgt nu ook broccoli zijn eigen reclamecampagne.

Vanaf gebouwen, voorbijrijdende bussen en langs de snelweg worden we veelal aangestaard door te vette, suikerhoudende en zoute snacks. Het is tijd om aandacht te vragen voor gezond eten, vindt FoodGuerrilla.

De organisatie is daarom gisteren een reclamecampagne begonnen voor broccoli: Big Bang Broccoli.

Gezond voedsel

Big Bang Broccoli heeft als doel mensen wakker te schudden. Als marketing werkt, waarom is er dan geen goede marketing voor groente en fruit, vraagt FoodGuerrilla zich af.

Big Bang Broccoli laat zien dat een campagne voor gezond voedsel mogelijk is zonder de gigantische budgetten, maar met de inzet en het enthousiasme van velen.

Boer of teler

De Big Bang Broccoli-campagne sluit in juni af met de uitreiking van de Gouden Broccoli.

Dit is een aanmoedigingsprijs voor de boer of teler in Nederland die zijn of haar producten met behulp van slimme marketing het beste aan de man weet te brengen.

Bekijk meer over:

Weer

  • Woensdag
    17° / 9°
    10 %
  • Donderdag
    19° / 7°
    30 %
  • Vrijdag
    19° / 10°
    30 %
Meer weer