Bredere steun promotie asperge

The Greenery en ZON fruit & Vegetables dragen financieel bij aan de aspergepromotie van het Nederlandse Asperge Centrum.

Bredere+steun+promotie+asperge
©

Dat meldt Aceera, waartoe het Nederlandse Asperge Centrum behoort.

Vorig jaar lanceerde Aceera het aspergecentrum en werd de campagne ‘Proef de lente!’ gestart. Deze wordt dit jaar door de steun van The Greenery en ZON in een bredere opzet voortgezet.

Promotiemateriaal

De vernieuwde campagne behelst onder andere de nationale opening van het aspergeseizoen, deelname aan evenementen in Nederland, een social media campagne en promotiemateriaal waaronder het nieuwe magazine ‘Proef de lente!’.

'Met name door de steun van ZON en The Greenery kan het supermarktkanaal worden bewerkt en is deelname aan grotere evenementen mogelijk', aldus Aceera.

Hoeveel de twee afzetorganisaties van groente en fruit bijdragen aan de aspergepromotie, heeft het Asperge Centrum niet bekendgemaakt.

Bekijk meer over:

Lees ook

Marktprijzen

Meer marktprijzen

Laatste nieuws

Nieuwste video's

Kennispartners

Meest gelezen

Nieuw op MechanisatieMarkt.nl

Meer advertenties

Vacatures

Weer

  • Woensdag
    17° / 8°
    20 %
  • Donderdag
    12° / 7°
    20 %
  • Vrijdag
    12° / 9°
    70 %
Meer weer